sobota 31. mája 2014

On my wishlist 9

Opäť je tu sobota a s ňou aj wishlist. Momentálne síce nad knihami ani nerozmýšľam, lebo ma dosť dusí škola, no predsa len som stihla zaregistrovať nejakú tú novinku, ktorá mi padla do očka :)





Obe tieto knihu sú novinkami, na ktoré sa veľmi teším. Od Lauren Kate mám doma celú sériu Pád, no nemôžem povedať, že by som z nej bola nejako nadšená. Prvý diel sa mi páčil veľmi, no potom sa to poradne pokazilo a na koniec Vykúpenia by som najradšej zabudla. Za to od Jamie mám doma Krásnu katastrofu a chystám sa aj na Chodiacu katastrofu a Prozreteľnosť. Som zvedavá či sa mi budú páčiť, no tipujem, že hej, a preto chcem mať od nej doma aj jej ostatné knihy :)

Čo na ne hovoríte? Čítali ste/chystáte sa čítať? :)

4 komentáre:

  1. Tá prozreteľnosť je o ničom podla mňa.. úprimne povedané.. no a na knihu slza som ti poslala správu na FB.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teda nie na slzu ale na vykúpenie :D pardon.. :D

    OdpovedaťOdstrániť