pondelok 26. mája 2014

ADD YOURS: Knižná edícia (Máj)

Minulý mesiac som sa do knižnej edície nestihla zapojiť, no tento mesiac som ju našťastie ešte stihla :) A dokonca sa mi tento krát páčia otázky ešte viac :)



Autor, pri ktorého cliffhangeroch si idem vytrhať vlasy:
Tipujem, že skoro všetci, čo sme sa zapojili do tejto reťazovky sem zaradíme Cassandru Clare. Akokoľvek by som sem dala radšej niekoho iného, proste sem patrí Cassandra. A hotovo :D

Autor, ktorý by mohol vydávať knihy ČASTEJŠIE:
Vôbec neviem, od koho by som chcela viac kníh. Možno od J. K. Rowlingovej by som prijala ešte nejakú tú sérku, vôbec by nemusela byť až taká rozsiahla, úplne by stačila aj taká trilógia.

Kniha, ktorú každý vychvaľuje a ja vôbec nechápem prečo:
Asi Tieňom pobozkaná. Nemôžem povedať, že by to bola úplne najhoršia kniha, ale určite som z nej nepadla tak na zadok. Veľa blogeorv ju poriadne vychválilo, no neviem, proste ma až tak strašne asi nebavila :)



Kniha, ktorá je v mojej knižnici najcennejším úlovkom:
Veľmi významné sú určite knihy, ktoré mám priamo podpísané od autoriek, no pre mňa je najcenejšia kniha Hostiteľ, ktorú mi dali moji rodičia na Vianoce pár rokov dozadu a ktorá je takým mojím zlatíčkom.


Postava, ktorá by si zaslúžila vlastnú knihu:
Asi hocijaká vedľajšia postava z Harryho Pottera. Najviac by ma zaujímal asi taký Snape, ale skôr keď bol ešte študent, alebo sám Voldemort či taký Draco by mohli mať svoje knihy.



Postava, ktorú z celej duše nenávidím:
Akokoľvek milujem Krásnu katastrofu, tak Abby bola proste strašná. Najradšej by som ju prefackala za niektoré jej rozhodnutia a určite by som jej charakter poriadne pomenila.


Hrdinka, ktorá si môže dovoliť nevyzerať perfektne:
Mila z knihy Ak ostaneš. Túto knihu mám akurát rozčítanú a Mila mi je proste strašne sympatická a je to úžasné dievča. Proste jedna z mojich najobľúbenejších knižných hrdiniek celkovo ;)



Hrdinka, ktorú obdivujem:
Myslím, že to bude Diana z knihy Príbeh čarodejnice. Prežila si dosť peklo a nemalo to ľaké, no aj napriek tomu bola poriadne tvrdohlavá a išla si za svojím, aj napriek všetkému. Palec hore :*


Najlepší (nie hlavný) knižný pár:
Na vedľajšie postavy sa moc nesústreďujem a v podstate mi je jedno, čo robia, ale najviac sa mi páčia asi páry (neviem, ktorí z nich by sa hodil ako vedľajší) Mel a Jared a Pútnička a Ian (opäť z Hostiteľa).


HOT TOPIC: Videorecenzia alebo klasická recenzia? Ktorú z nich si prečítam/pozriem radšej?
Určite radšej písanú recenziu. Nie som veľký fanúšik videorecenzií a určite radšej preferujem si ich prečítať. Sama som síce rozmýšľala nad videami, no nemám na ne čas a tak je na blogu len jedno, aj to Mesačná chvastačka. Cez leto sa k nim však chcem určite vrátiť.

Otázka na telo: Ja a spoilery - Používam ich v svojich recenziách? Čítam ich niekedy alebo sa im vyhýbam ako čert krížu?
V recenziaćh sa im snažím vyhýbať a mám pocit, že sa mi to aj darí zatiaľ (sťažnosti neboli). Zas na druhej strane mám niekedy pocit, že keď si po sebe prečítam recenziu, že som možno do nej dala málo deja a až príliš sa sústredila na to, ako je kniha písaná. Vyhýbať sa im ale zas toľko nevyhýbam, keďže si strašne rada čítam konce kníh. Vždy najskôr anotáciu a potom koniec. Ak sa mi nepáči, knihu nekúpim. Alebo naopak si knihu najskôr prečítam zbežne a potom neskôr už celú (som divná, viem :D).             

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára