nedeľa 26. apríla 2015

Tohle není kniha - Keri Smithová

Nová kniha od autorky Deštrukčného denníku!


Tento předmět neexistuje bez vás. Vy určíte jeho obsah a to, jak bude nakonec vypadat. 

Celý ho utvoříte na základě svojí představivosti. 

Musíte vyrazit ven, oživit ho a splnit všechny úkoly. 

Pokud tohle není kniha, tak co to vlastně je?
Odpověď je jen a jen na vás!

Nová dávka destrukce (totiž pardon, tvoření…) od Keri Smithové, autorky Destrukčního deníku!
Keri Smith sa u nás preslávila svojou knihou (ak to tak môžem nazvať) Deštrukčný denník. Zatiaľ čo niektorí pri nej pustili svoju fantáziu naplno, iní ju považovali za zbytočnú a nudili sa pri nej. Na internete nájdete množstvo krásnych denníkov, ktoré žiaria farbami, sú krásne vymaľované a ich majitelia si s nimi určite dali námahu. Vám sa však do ruky dostane len prázdna kniha s inštrukciami. Práve to sa mnohým čitateľom po istom čase nepozdávalo. Že ich kniha nie je až taká skvelá, že sa im do toho nechce, že to nie je až také skvelé ako čakali.

Všetko záleží len na každom z vás. Rovnako ako Deštrukčný denník aj Tohle není kniha vám ponúka len akýsi návod. Máte nakresliť NIČ, Vytvoriť z knihu postavu alebo ju nosiť na hlave, či pod bradou. Jednej časti to možno príde zábavné, ostatní to budú pokladať za trápne?  O tejto knihe nemožno povedať, či je napísaná dobre alebo zle, skôr ide podľa mňa o to, ako ju každý pochopí a ako sa ujme svojej kreatívnej úlohy. Určite kniha nadchne skôr mladšie ročníky, ktoré sa dajú na plnenie každej úlohy. Musím uznať, že sa mi táto kniha páčila, ale nerobila som všetky úlohy. Keby som sa s ňou začala hrať niekde na ihrisku alebo si s ňou pospevovala, v takej malej dedine ako žijem ja, by si hneď ľudia mysleli, že mi hrablo.

Oproti Dešrukčnému denníku mám pocit, že sa tu nachádzalo menej kresliacich úloh a viac bolo treba knihu vyvenčiť. Celá úprava aj vzhľad knihy je rovnaký ako pri predchádzajúcom dieli, žiadna úloha sa nám neopakuje s tým minulým.Ja som si knihu zobrala napr. do školy alebo som si v nej niečo čmárala popri filme, ale naozaj som ju nezobrala ani nikam von ani nič podobné. Pokiaľ sa dohodnete s partiou, že knihu niekam zoberiete, môže to byť zábava a naozaj sa na niečom zasmejete, zablbnete. Hlavne je potrebné byť dobre naladený, optimistický a nenechať sa  znechutiť okolím. 


Knihe by som nakoniec dala 4 lajky, pretože mi spríjemnila voľné chyby, ale aj tak bolo už o niečo menej originálna ako jej predchodkyňa. Okrem toho, ak sa nemýlim, autorke by mala vyjsť ešte ďalšia kniha, tak som veľmi zvedavá, čo to bude :)

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem spoločnosti Albatrosmedia. Knihu nájdete TU. :)

P.S.: V blízkej dobe sa môžete tešiť na samostatný článok s mojimi výtvormi ?)

2 komentáre:

  1. Kniha mě příliš neláká, ale moc krásná recenze! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zlý kredit, dobre !! 100% akceptácia pre okamžité pôžičky, získanie ponuky do 24 hodín
    Získajte osobnú pôžičku od 8 000 GBP do 80 000 000 USD, 3,0%
    úroková miera Naše pôžičky sú dobre poistené a maximálna bezpečnosť je naša
    prioritou, ste finančne stlačení?
    Hľadáte prostriedky na splácanie pôžičiek a dlhov?
    Hľadáte financovanie na začatie podnikania?
    Potrebujete súkromné alebo firemné pôžičky na rôzne účely?
    Hľadáte pôžičky na veľké projekty?
    Hľadáte prostriedky na rôzne ďalšie procesy?
    Poznámka: Ponúkame nasledujúce pôžičky pre jednotlivcov
    * Komerčné pôžičky.
    * Osobné pôžičky.
    * Obchodné pôžičky.
    * Investičné pôžičky.
    * Rozvojové pôžičky.
    * Pôžičky na nákup.
    * Stavebné úvery.
    * Úvery pre spoločnosti a mnoho ďalších:
    a oveľa viac pri úrokovej sadzbe 3%;
    e-mail: ako sa prihlásiť?
    Pre viac informácií kontaktujte pls: Mrfrankpoterloanoffer@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť