streda 1. apríla 2015

Seriály: New girl

Už je to poriadne dávno čo som dal niečo do tejto rubriky, keďže namiesto toho, aby som o seriáloch písala, tak ich pozerám :D 


Keďže môj naj seriál Baby Daddy má momentálne stopku a po tom strašnom konci 4.série čakám na nový diel, musela som si nájsť niečo iné. A zamilovala som si seriál New Girl!

V podstate je to strane vtipný, milý, 20 minútový seriál. Hlavnou hrdinkou je Jess, ktorá sa presťahuje k trom úplne odlišným chlapcom - Nick, Schmidt a Winston. Po svojom boku má vždy svoju super kamarátku CeCe. 

Momentálne sú natočené 4 série a je potvrdené, že bude aj 5. 

Poznáte tento seriál? :)

P.S: Okrem toho čítam momentálne knihy Zbohom nevinnosť a Kam zmizla Aljaška, z ktorých som nadšená :)

8 komentárov:

  1. Tak tento seriál vůbec neznám, dívám se na takovou tu klasiku ( HIMYM, The Walking dead, Simpsonovi, PLL ..... ) Ale určitě se alespoň na jeden díl podívám, třeba mě to bude bavit. Rozhodně však děkuji za tip :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. New Girl som pravidelne pozerávala. Skončila som pri druhej sérii, kvôli tomu že som objavila lepšie seriály. Ale inak je strašne vtipný a super. :D
    http://my-wonderful-world-of-crazily-books.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja práve pozerám druhú a stále ma to baví . :)))

      Odstrániť
  3. Zbožňujem ho :D Hlavne Schmidta a jeho bláznivé narážky a metafory a Winstona za jeho miernu pribrzdenosť a Nicka... jednoducho všetci sú super :D Na ktorej sérii si? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento seriál vôbec nepoznám, ale poznám hlavnú herečku Zooey :)
    Vyzerá to teda dosť dobre.

    OdpovedaťOdstrániť