nedeľa 22. decembra 2013

On my wishlist 1

Tvorcom tohto meme je Book Chick City a jeho cieľom je predstaviť knihy, ktoré by sme si chceli prečítať alebo mať doma krásne na poličke :)

 Becca Fitzpatricková - Ticho

Becca Fitzpatricková - Finále

Tieto knihy určite nepatria k novinkám, no ja som sa k tejto sérii dostala minulý rok. Z prvého dielu som bola nadšená, no pri druhom to však všetko upadlo. Potom som na túto sériu aj zabudla, no teraz som si povedala, že aj keď sa mi ať tak nepáčila, zaujíma ma pokračovanie, aj keď som si všimla, že mnoho čitateľo nie je s knihou Ticho spokojných a tak trochu ju považujú za zbytočnú. Ja sama som zevdavá ako to dopadne, keďže Nora nepatrí medzi moje najobľúbenšjie knižné hrdinky. Keď už bude dej nanič, aspoň, že majú krásne obálky :)

6 komentárov:

  1. Jéj, som rada, že si s tým začala :)
    Tak tieto knihy si určite musíš prečítať! Aspoň 4. Tá je dokonalá! Ale aj ja súhlasím, že trojka je zbytočná. Moja kamrátka ju vynechala a neušlo jej nič. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, že som potešila :) Ja som bola z jednotky fakt strašne nadšená, len tá dvojka ma úplne odradila a teraz, že sa k tomu vrátim :)

      Odstrániť
  2. Mne sa práveže Finále nepáčilo :D A Nora mi poriadne drásala nervy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nora nie je najlepšia hlavná hrdinka :) Aj mňa poriadne žrala.

      Odstrániť
  3. ja som zatiaľ čítala len prvú časť, ale určite by som raz chcela celú sériu, lebo ma bavila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prvá časť sa aj mne páčila, no potom druhá nie, no som teraz zvedavá :)

      Odstrániť