sobota 14. decembra 2013

Môj týždeň v gifoch :)

Aby som to zhrnula, veľmi vás zaujali gify a ja nechcem byť výnimkou, preto vás poteším a hrdo vám oznamuje, že sa aj na mojom blogu gify vyskytnú :) Júj. Najvaic sa mi zapáčilo, že každý zhrnie svoj týždeň pomocou gifov. Nezaručujem vám, že budem mať vždy čas vám zhrnúť svoj týždeň takto, no budem sa o to snažiť :) 

V Pondelok som sa musela pekne kŕasne naučiť matiku na druhý deň, čo sa mi teda vôbec nechcelo, no nemala som na výber.

Našťastie, keď som v utorok uvidela tú písomku a zistila som, že som to vedela, skoro mi od šťastia cvrklo.

V Utorok sa vrátil aj môj milovaný tatík, ktorý bol mesiac v kúpeloch v Turčianskych Tepliciach, takže si určite viete predstaviť, koľko tu bolo radosti.

Navyše ma potešilo, že sme na telesnej konečne robili niečo iné ako volejbal. Aj keď mám najradšej zumbu, musím uznať, že zatiaľ čo ja som pri florbale len stála v bráne, ostatní sa až príliš snažili.

Musím uznať, že stredo - štvrtkové informácie o tom, že ešte aj o týždeň v štvrtok budem mať nultú, a že skrátené vyučovanie bude len možno, ma skoro doviedli do stavu šialenstva. Všetky školy od nás budú doma a my budeme trčať v škole.

V piatok ma čakala dôležitá odpoveď z literatury, takže som musela zapojiť všetky svoje zbrane, aby to dopadlo dobre a tváriť sa strašne milo.

Celkovo sa mi však piatok ťahal pomaly a bola som dosť nešťastná a unudená z toho, že bolo 19:30 a ja som bola ešte doma. To sa mi nikdy proste nestáva.

Nakoniec sa to však všetko pekne rozbehlo a my sme si užívali dlouhou noc ;)

Dnes ma čaká ešte upratovanie celého domu, ktorý ma len tak mimochodom dve poschodia, čiže to bude ešte zaujímavé.

Dnes ma však čaká ešte aj nakupovanie s mojím miláčkom, s ktorým ma to ako jediným baví. Ešte presne neviem, kam sa vyberieme, či to bude Martin alebo Žilina.

A zajtrajší deň bude pre mňa opäť raz smútením z prichádzajúceho pondelku. Život je proste krutý.

6 komentárov:

  1. Tak toto sa mi páči a dosť ma to pobavilo. Toto sa vydarilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fakt sa ti to podarilo :) Aj ja som nad tým rozmýšľala, že budem dávať podobné články, ale ja by som to asi nestíhala, ale uvidím cez vianoce :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem. Vieš čo ja som to chcela skúsiť a páči sa mi to, tak uvidímm ako budem stíhať :)

      Odstrániť