utorok 31. decembra 2013

Knižná predpoveď na január

Toto meme je výtvorom Catty


Podstatou tohto meme je, že predstavíte svoje knižné plány na najbližší mesiac, a teda knihy, ktoré sa chystáte čítať, knihy, na ktoré čitatelia môžu očakávať recenzie, či sa u vás na blogu plánuje nejaká súťaž, proste všetko, čo súvisí s knihami :)
Trochu to doplním, pretože ja vám najskôr prinesiem zmes toho, čo sa u mňa dialo minulý mesiac, aby ste mali prehľad nielen o tom, na čo sa chystám, ale aj čo už mám za sebou.

Minulý mesiac:
Alebo ešte tento mesiac, bol naozaj plodný, keďže som sa nemusela učiť do školy a mohla som sa naplno venovať blogu. Aj keď som sa skôr venovala rôznym článkom (Knižní hrdinovia a Knižné hrdinky, Vianoce u mojej maličkosti, Môj týždeň v gifoch a ešte iné), objavila sa aj recenzia v skratke na knihu Zamilovaná do anjela a pribudli aj recenzie na knihy Rebelové večnosti a Moje sladké 16. storočie. Ešte ma čaká aj Mesačná chvastačka za tento mesiac, v ktorej sa objaví mnoho skvelých kúskov :)

Stenčovanie kôpky kníh, ktoré čakajú na poličke:
Konečne sa mi podarilo dostať ku knihám z knižnice. Úspešne som dočítala knihy Zamilovaná do anjela a Zlodejka duší (nie som si istá, či budem mať čas ju zrecenzovať) a ešte ma čaká pokračovanie tejto knihy a jedna menšia kniha od Evity. Okrem toho sa môžete tešiť na recenzie na knihy Očarená nocou, Serafína, Len počúvaj a pokiaľ bude čas aj na recenzie na knihy zo série Nástroje smrteľníkov. 

Rozširovanie zbierky kníh alebo Poličky sú plné na prasknutie:
Tento mesia by mi mal už doraziť dlho očakávaný Tieň noci a určite sa chystám na knihu Prekroč svúj stín. Na pláne je aj tretí diel zo série Nástroje smrteľníkov. Od Fragmentu mám na pláne knihy Ukradnuté sny a Mesačné slzy. Čo sa týka ostatku, ešte som si neni celkom istá, no na mojom wishliste sa objavila Mara Dyerová, tak uvidíme :) 

Recenzie a ostatné príspevky:
V najbližších dňoh čakajte recenzie na knihy Serafína, Očarená nocou  a Len počúvaj. Na knihy zo série Nástrojov smrteľníkov možno bude recenzia v skratke, no nič nesľubujem. Buď dnes alebo zajtra sa objaví aj Mesačná chvastačka a nebude chýbať ani Wishlist, Top trojka na ďalší mesiac, Knižná predpoveď a nejaké nové recenzie, o ktorých ani ja sama ešte neviem. Čo sa týka článkov, opäť raz príde Môj týždeň v gifoch a takisto sa môžete tešiť aj na nejaký knižný rebríček. Celkovo som však ešte nad tým úplne nepremýšlala, takže sa nechajte prekvapiť :)

Súťaže:
Tento mesiac 3 týždne prebiehala súťaž, ktorá končí dnes a hneď zajtra vyhlásim troch výhercov. Tento mesiac ešte súťaž nechystám, no možno vo februári sa objaví len taká rýchlovka.

A ako to bude vyzerať u vás? Čo máte na pláne? :)   

4 komentáre:

  1. Ukradnuté sny bol podľa mňa totálny des :D A na Prekroč svůj stín sa moc teším :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S Ukradnutnými snami to risknem .. :) A Prekroč svúj stín sa aj ja fakt teším .. :)

      Odstrániť
  2. na recenziu na Serafínu sa teším :)

    OdpovedaťOdstrániť