streda 31. augusta 2016

Suicide squad, Nerve či Zootropolis - 3 veľké filmové očakávania

Tento článok som už raz písala, no z nejakého neznámeho dôvodu mi ho neuložilo, dalo len nadpis. A až teraz som sa k nemu opäť dostala. V poslednej dobe skôr ako knihám dávam prednosť filmom a seriálom. Musím však uznať, že polovica filmov, ktorá sa zatiaľ dostala do kín ma sklamala. Nie som nejaký náročný pozorovateľ, no rozhodne som čakala viac od Suicide squad - nápad na založenie jednotky samovrahov bol skvelý, herecké obsadenie perfektné, niektoré hlášky mega dobré, no Jokera bola úplne málo, podľa toho aké haló sa okolo Jareda Leta vytvorilo som čakala oveľa viac a keby tam vôbec nebol, ani by to nakoniec nevadilo, pretože som mala akurát pocit, že ho tam nasilu vložili, aby akože zaujali. Tak isto Caru ako herečku zbožňujem, no myslím, že jej talent nebol dostatočne využitý a že to s tým ako chcela vládnuť svetu alebo ho teda zničiť prostredníctvom elektriny (ak to tak môžem laicky nazvať) bolo prehnané. Suicide u mňaúplne pohorel a to bol pre mňa jeden z najočakávanejších filmov. 

Zootropolis - zbožňujem animáky, pretože sa na nich dá pobaviť ešte viac ako na rôznych komédiách. Podľa traileru to vyzeralo skvelo. Keď som film ale pustila, vôbec ma nebavil, všetky dobré scény boli iba v traileri a film bol nudný, miestami až depresívny.

Nerve - nie je to tak dávno, čo sa na internete objavilo nerve a musím uznať, že to bolo vynikajúce. Emma Roberts a Dave Franco! Áno, prosím! Neskutočne dobrá dvojica, perfektne vykreslené charaktery, neznámi herci, ktorí sa ale zhostili svojich úloh vynikajúco. Naozaj som bola úplne nadšená a strašne sa mi to páčilo. Momentálne dúfam, že sa by sa aj kniha mohla objaviť v slovenskom preklade. Bola by som naozaj nadšená! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára