štvrtok 21. júla 2016

3 filmové premiéry, ktoré si nesmiete nechať ujsť!

Článok o tom, aké filmy sa na leto chystajú, som vám už pripravila a teraz mám pre vás konkrétne tri augustové premiéry aj s trailermi. 

Suicide squad alebo po slovensky Jednotka samovrahov sa k nám dostane hneď na začiatku augusta a v kinách by ste ju už 3. 4. augusta mali nájsť. Aj keď mojich kamarátov sklamal už trailer, ja sa celkom teším. Nie som si úplne istá, čo vlastne príbeh prinesie, ale nápad sa mi páči.




Animák Tajný život domácich maznáčikov by sa mal v kine ukázať o týždeň neskôr. Keďže sa jedná o animák, nebude chýbať ani slovenský dabing. Teším sa, aj keď je pravda, že ma tento rok množstvo animákov sklamalo (Zootropolis, Hľadá sa Dory,....).



Presný dátum som ešte nenašla, ale malo by to byť týždeň po domácich maznáčikov. Čo sa týka tohto animáku pre dospelých, mám pocit, že vyvolal poriadny rozruch a najmä v poslednej dobe naň narážam všade na internet. Ja sa naň tiež teším, keďže som sa s ničím podobným ešte nestretla a som teda fakt zvedavá.












Ešte jedna malá poznámka. Neviem či sú tu nejakí fanúšici série Rudá jako rubín, ale už sa vo svete do kín dostal posledný diel. Na Slovensku sa ho síce nedočkáme, ale myslím, že na internete ho za chvíľu nájdeme (aspoň pevne verím). 

2 komentáre:

  1. Na Sausage party sa moc teším, taktiež aj na Suicide squad :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na Sausage party sa už hrozne teším :D! Neviem či na to pôjdem do kina, ale pozrem si to určite :D.

    OdpovedaťOdstrániť