štvrtok 14. augusta 2014

Len tak pomimo: Návrat do školy? Uf, len to nie

Dneska sme mali s rodičmi rodinný nákup vecí do školy a mne tak pomaly, ale isto začalo docvakávať, že už o dva týždne začína škola. Strašné. Aj keď sa mnohí do školy tešia za kamarátmi, ja skôr preferujem prázdniny a návrat do školy je vždy pre mňa strašná, ale že naozaj strašná vec? A prečo? 

Som človek, ktorý neobsedí dlho doma a ktorý sa rád túla po poobediach s kamarátmi. Diskotéky, prespávačky, trávenie dní s mojim priateľom, to všetko ma napĺňa a naozaj robí šťastnou. Keď však začne škola, moje záujmy idú bokom a musím sa plne sústrediť na učenie. Vzhľadom na to, že som na gymnáziu a moje plány do budúcna sú vysoké, musím sa učiť čo najlepšie. O to viac sa to skomplikovalo, keď som zistila, že na výšku, na ktorú strašne chcem ísť, berú len 30 ľudí ročne. Strašne málo, že? A tak, či chcem alebo nie, sedím každé poobedie doma aspoň chvíľku nad knihami.

Okrem toho to znamená aj menej času na blogovanie. Možno ste si všimli, že za júl je na blogu vyše 20 príspevkov, zatiaľ čo cez školský rok tesne nad 10. A pritom mám v hloave kopec nápadov, s ktorými by som sa s vami rada podelila. Nestíham však žiadne projekty, pravdu povedať som rada, keď mám čas aspoň na nejakú knihu. Okrem toho už budem tretiačka, čo znamená, že sa blíži maturita. Absolútne si neviem predstaviť, čo to bude v štvrtom ročníku na blogu :D Asi vzduchoprázdno :) 

Nechcem však byť len negatívna a je pravda, že nejakú tú výhodu na škole nájdem. Keď mám dobrý týždeň (bez písomiek a skúšania), snažím sa všetko dobehnúť. Navyše, je to síce len drobnosť, ale milujem všelijaké pekné školské vecičky, cez zvýrazňovače, gélové péra, diáre, zakladače, proste som strašný perfekcionista a vyžívam sa v tom, aby som mala všetko tip top :) Je to taká moja malá útecha, ktorá mi spríjemňuje chvíľky. Máte to aj vy tak? Alebo sú vám prípravy do školy úplne ukradnuté? Môj 15-ročný brat to dneska totiž zvládal fakt dosť ťažko, všetky tie behania po obchodoch:D Okrem toho som videla aj množstvo skvelých kúskov na oblečenie, čo sa v poslednej dobe stáva moja závislosť. Len keby mi to mal kto platiť :D

Možno sa pýtate, že aký má vlastne tento článok zmysel. V podstate? Asi žiadny. Do tejto rubriky pridávam len také svoje zamýšľanie alebo menšie info, keď sa chcem s vami podeliť. Kedysi som si písala denník, no neskôr som ho už nemala kde schovávať a tak sa možno vypíšem aspoň tu. Dúfam, že vám to nevadí a zaujíma ma, či mám s vami niečo spoločné. Podeľte sa v komentároch :)

6 komentárov:

  1. Mě škola zas až tak neděsí, protože stíhám všechno i se školou. Dokonce se tam i těším, protože po dvou měsících konečně uvidím svoje kamarádky ze školy a bude to zase super. :) Taky už se těším na nákupy zvýrazňovačů, deníčků a podobných kravinek. Mám to hrozně ráda, i když to stejně během roku ztratím. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa snažím to všetko nepostrácať lebo am to potom mrzí :D

      Odstrániť
  2. Ja sa chystám na nákupy potrieb do školy a ja neviem.. Som zdesená z toho ako rýchlo ubehli tieto prázdniny.. :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Návrat do školy bude ťažký. Tiež si to uvedomujem, že už nie je veľa času. :/ Tretiačka? To máš ešte dobre, ja a RoBerta_D* ideme už do maturitného. A priznávam, že ja sa aj obávam. :))
    Školské potreby budem isto kupovať na poslednú chvíľu. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach tak vám budem držať palce :)) JA sa v oich nakupovaním vyžívam :D

      Odstrániť