streda 16. októbra 2013

Liebster Award 2

Možno ste si už všimli, ýe som jeden tento tag pridala, no zistila som, že som bola opäť nominovaná, ďakujem Zuzke Ľudvikovej, tak som sa rozhodla, že sa ešte len raz d tho pustím, len stým rozdielom, že už nebudem nikoho nominovať :) Otázky vymyslím a pokiaľ sa budete chcieťzúčastniť, stačí, keď mi do komentára napíšete odpovede :)


Pravidlá:
  • Povedzte o sebe 10 vecí.
  • Odpovedzte na 10 otázok blogerky, ktorá vas nominovala.
  • Vymyslite 10 otázok pre tých, ktorých budete nominovať.
  • Nominujte blogeorv, ktorí majú menej ako 200 pravidelných sledovateľov.
  • Informujte blogerov o tom, že ste ich nominovali. 
10 vecí o mne:
  1. Mám tetovanie a chcem (pôjdem) si dať ďalšie.
  2. Chodím na gymnázium, ale vôbec ma to tam nebaví, ešte ma čakajú 2 roky.
  3. Zajtra mám na obed segedínsky guláš :) (mňam)
  4. Nepijem, nefajčím, nedrogujem, myslím si, že je to zbytočné míňanie peňazía a že sa dá zabaviť aj bez toho.
  5. Kedysi som hrozne frčala na diskotékach, no teraz sa mi tam už strašne nechce, radšej si len oddýchnem so svojím drahým :)
  6. Mám strašne rada X factor (napísala som to dobre?), len nemám veľa času na to, aby som si mohla pozrieť, čo ma dosť mrzí.
  7. Počúvam hip-hop, hlavne Moju Reč, poprípade iba Delika, ale aj iných hlavne slovenských interprétov.
  8. Hrozne rada tancujem Zumbu, strašne ma to baví, pretože mi to aj (celkom) ide.
  9. Nemám rada, keď mám ísť potme niekam sama. Možno to vyznie, že som detinská, no naozaj mám z toho zlý pocit.
  10. Moja najobľúbenejšia krajna je Španielsko, strašne ho zbožňujem, preto som sa aj španielčiu začala učiť a vyzerá to tak, že sa tam v apríli na 9 dní aj dostanem :)
Odpovede na otázky od Zuzky:
  1. Prečo si si chcel/a vytvoriť blog? Chcem sa venovať písaniu aj v budúcnosti, tak ma napadlo, že by toto mohol byť dobrý začiatok, aspoň uvidím, či ma to naozaj baví.
  2. Návštevuješ knižnicu? Jasné, rada chodím do knižnice, no v poslednej dobe tam majú čoraz menej a menej kníh. Škoda.
  3. Akú knihu aktuálne čítaš? Momentálne Upírsku akadémiu :)
  4. Ktorú zo sfilmovaných sérií máš najradšej? Asi Harryho Pottera. Čo sa týka Teilightu, filmy podľa mňa pekne pos*ali :(
  5. Čo obsahuje tvoja taška? Ak sa berie školská, tak nejaké zošity, desiatu, dáždnik, kľúče, peňaženku. Knihu si málokedy zoberiem aj do školy :)
  6. Najobľúbenejšia knižná séria? Neviem, toto je ťažká otázka. Keď som bola mladšia strašne ma bavil Harry Potter, potom aj Twilight sága, ale aj kopu iných trilogií. Nemám svoju obľúbenú :)
  7. Máš nejaké domáce zvieratá? Nie, ale chcela by som zajačika ale havinka.
  8. Koľko už bloguješ? Toto je asi 4. mesiac :)
  9. Ktorým záľubám sa ešte venuješ okrem blogovania? Svojmu chalpcovi, kamarátom, alebo čo príde :)  S maminou vyrábame náramky, je toho veľa.
  10. Koľko kníh sa nachádza v tvojej knihovničke? (Stačí odhad) Okolo 65 kníh a asi 5 reading copy :)
Moje otázky pre vás:
  1. Čo ťa najviac baví na blogovaní?
  2. Po ktorej knihe teraz najviac túžiš?
  3. Kolko času venuješ zhruba blogovaniu (môžme to zobrať za týždeň)?
  4. prezeráš si aj iné blogy, ktoré nie sú zamerané na knihy? Ak áno, aké?
  5. Už si vyhral v nejakej súťaži na blogoch?
  6. Našla/našiel si si v blogosfére nejakú spriaznenú dušu?
  7. Preferuješ skôr písanie recenzií alebo vlastných článkov?
  8. Čo by si chcel/a odkázať svoj čitateľom?
  9. Odpovedáš pravidelne na komentáre svojich čitateľov? Ak nie, prečo?
  10. Záleží ti na tom, či sú tvoje príspevky čítané a komentované, alebo píšeš viac-menej pre seba?
Budem rada, keď sa zapojí každý kto chce :) Keďže sa tento tag mimoriadne šíri po internete, už ste ho pravdepodobne každý spravili, a preto mi môžete odpovede písať len do komentárov pod tento článok :)  
 

2 komentáre:

  1. Odpoviem ti :D
    Čo ťa najviac baví na blogovaní? - To, že sa môžem akokoľvek vypísať vždy, keď to potrebujem a sú tu skvelí ľudia.
    Po ktorej knihe teraz najviac túžiš? Hry o život :P
    Kolko času venuješ zhruba blogovaniu (môžme to zobrať za týždeň)? Raz za deň napíšem trošku rozpísaného článku a odpoviem na komentáre :)
    prezeráš si aj iné blogy, ktoré nie sú zamerané na knihy? Ak áno, aké? No väčšinou tie autorské, napríklad Tangleds :) (www.tangleds.blog.cz)
    Už si vyhrala v nejakej súťaži na blogoch? Zatiaľ bohužiaľ nie, pretože väčšinou (okrem tohto) sledujem české blogy, kde ceny neposielajú na Slovensko :( ale akurát som sa zúčastnila na Knižné doupě, kde posiela aj na SK, takže sa teším :D
    Našla/našiel si si v blogosfére nejakú spriaznenú dušu? Našla som pár skvelých dievčat, ktoré mi vždy pomôžu :) ak si myslela toto :D
    Preferuješ skôr písanie recenzií alebo vlastných článkov? - Teraz píšem väčšinou meme, tagy a vlastné články, ale rozpísanú mám aj recenziu :)
    Čo by si chcel/a odkázať svoj čitateľom? Ďakujem, že sledujú môj blog, veľmi si to vážim a prajem im, aby boli šťastní :)
    Odpovedáš pravidelne na komentáre svojich čitateľov? Ak nie, prečo? Určite, komentáre sú mi veľmi cenné, hlavne tie, v ktorých sú veci ohľadne toho, čo mám na blogu zlepšiť :) Každý komentár mi je dobrý :)
    Záleží ti na tom, či sú tvoje príspevky čítané a komentované, alebo píšeš viac-menej pre seba? Píšem pre verejnosť, celkom mi na tom záleží, vždy sa s komentárov a prezretí veľmi teším ^^

    Zuzana, www.infinity-of-books.blogspot.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za odpoveď, prečítala som si celý tvoj komentár :) Ja sama sa tiež vždy snažím odpovedať na všetky komentáre :)

      Odstrániť