nedeľa 3. decembra 2017

On my wishlist 45

Ani sa nepamätám, kedy naposledy tu bol nejaký wishlist, ale keďže sa blížia Vianoce a mnohí z nás si prajú práve knihy, rozhodla som sa, že aj ja vám ukážem po akých kúskoch budem siahať tieto Vianoce.

Na dvore z tŕňov a ruží - Sarah J. Maas

 
Lucy Pug - Každý rok má svoj príbeh

 

Na dvore z tŕňov a ruží asi nikomu nemusím predstavovať. Ja som túto knihu čítala v češtine a aj napriek tomu, že sa mi veľmi páčila, čeština mi v tomto prípade úplne nesadla, a preto by som si chcela túto sériu zadovážiť v slovenčine. Tak isto mnohí z vás asi vedia kto je Luc Pug a aj napriek tomu, že ja youtuberov príliš nesledujem, jej diár sa mi naozaj zapáčil, keď som ho videla, najmä vďaka pekným ilustráciám, ktoré ho oživujú. Ja som mávala posledné roky diár od Evity, ale keďže ona tento rok pravdepodobne žiadny nechystá, rozhodla som sa ako náhradu pre tento.

Pravdaže, toto je len časť z môjho siahodlhé zoznamu a ja vám postupne do Vianoc budem jednotlivé kúsky, po ktorých moje srdce baží ukazovať. Máte už aj vy nachystané, čo by ste si priali? Tiež zbožňujete diáre? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára