streda 9. decembra 2015

On my wishlist 37

Blížia sa Vianoce, takže je čas na nejaký ten wishlist :)





V poslednej dobe ani tak neokukujem nové knihy, ako sa snažím zaobstarať si tie staršie, no za to veľmi kvalitné. Ani neviem, čo ma to napadlo, no padol mi do oka Nicholas Sparks. Na to, aký som ja romantik, som od neho ešte nič nečítala, čo je rozhodne škoda. Vybrala som preto na začiatok tieto dve knihy - Milý Johne pozná asi každý, priznám sa, že som ju ešte sfilmovanú nevidela, no určite to napravím. Zápisník jednej lásky je podľa mňa jeden z najkrajších a najúžasnejších filmov ever! Vážne. 

Máte pre mňa nejaký tip od neho? :)

5 komentárov:

  1. Sparks je môj najobľúbenejší autor a jeho knihy milujem. Raz by som chcela mať všetky jeho knihy, v slovenčine aj v origináli. :D Zápasník som čítala aj videla a bolo to fajn, ale za jeho naj diela považujem knihy Útočisko a Šťastlivec. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som tiež chcela, škoda, že som mu začala venovať pozornosť až teraz :/

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť