štvrtok 20. augusta 2015

On my wishlist 33

Keď som si naposledy pozerala aké knihy sa chystajú tento polrok, skoro som odpadla. Toľko skvelých kúskov a ja medzi nimi neviem vybrať. Momentálne mám však vyhliadnuté dva špeciálne, ku ktorým sa chcem dostať čo najskôr aj keď na jednu si ešte musím počkať.

Jamie McGuire - Sladké zabudnutie


Kody Keplinger - Otka


Sladké zabudnutie u nás vyšlo cca pred týždňom a keďže sa jedná o Travisovho brata, ani sa nebojím, že by to bolo zlé. Ohlásenou novinkou je aj Otka. Ten názov je poriadne divný, ale sama neviem, ako by som to preložila lepšie. The Duff som videla ako film, ktorý ma dosť sklamal, preto dúfam, že aspoň kniha bude lepšia. 

6 komentárov:

  1. Sladké zabudnutie mám doma a veľmi sa na knihu teším. Otka je fakt divný názov, mohli ponechať radšej The Duff ale to nejako predycham,hlavne že kniha je preložená.Mne sa film celkom pačil aj ked mi všetci tvrdia že je úplné iný ako film...tak uvidím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to divný názov, ale aj ja som veru rada, že sa preložila :)))

      Odstrániť
  2. The DUFF je super kniha! Dobre, s filmom to veľmi nevyšlo, čo je fakt veľká škoda, ale kniha stojí za to. Kody píše parádne, mne sa od nej páčili aj ďalšie knihy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Soom zvedavá, ostatné ma zatiaľ nezaujali, ale toto vyzerá skvelo :)

      Odstrániť