piatok 28. augusta 2015

Knižné prírastky 1

Keďže sa v poslednej dobe vyskytujú na blogu prevažne recenzie, rozhodla som sa, že sa s vami (ako aj ostatní blogeri) podelím o balíčky, ktoré mi chodia. Zabudla som ich síce vyfotiť pri rozbaľovaní tak som sa ne vrhla, ale nabudúce budem vedieť :)



Na Kam zmizla som sa strašne tešila. Len nedávno som si pozrela aj film a bol perfektný. Trochu ma mrzí, že sú už rozídení a anotácia ma prekvapila, ale uvidím. Vo svojom voľnom čase, keď mám priateľa v Nemecku, sa venujem zumbe. Na športy som úplný antitalent, ale zumbu zbožňujem. Chcela som mať doma konečne aj túto knihu s CD. 

Máte aj vy doma nejaký z týchto kúskov? :)

1 komentár:

  1. Kam zmizla zaujala aj mňa, ale doma ju zatiaľ nemám. Skôr si ju asi neskôr požičiam z knižnice. Ani Zumbu nemám, ale zrovna pred dvoma dňami som ju videla v obchode so zľavou a chvíľu nad ňou rozmýšľala :-) Nakoniec to prešlo, lebo sa venujem iným športom. Najnovšie mám doma knihu "Jóga pro skutečný život" a je fakt skvele spracovaná. :-)

    OdpovedaťOdstrániť