sobota 18. októbra 2014

Top trojka na október

Možno ste si všimli, že na blogu to v poslednej dobe nie je žiadna sláva. Nie ej to tým, že by som vám už nemala čo povedať, alebo že by ma blogovanie nebavila, iba proste nemám toľko času. Klamem, nemám žiadny čas. Nie, že by som sa chcela sťažovať,ale proste tento tretí ročník a semináre, ktoré ma moc nebavia, no proste KATASTROFA.

Okrem toho tento mesiac zase vychádzajú skvelé knihy naozaj! A preto vám predstavujem svoju top trojku :)

John Green - Papierové mestá

 

Joanna Bolouri - Hriešny zoznam

Gail Carrigerová - Poklony a sprisahania



Tento mesiac opäť vychádza kopecskvelých kníh, až sa začínam báť, že ani na všetky nebudem mať čas. Papierové emstá si pdoľa mňa bdue chcieť prečítať hádam každý, keďže je to proste John Green. Hriešny zoznam ma zaujal, keďže mám rada Fifty a Poklony a Sprisahania sú druhým dieloma pokračovaním Etikety. Na všetky sa veľmi teším a určite sa k ním chcem dostať čo najskôr :)


1 komentár:

  1. Papierove mesta mám už doma len neviem kedy sa ku knihe dostanem :D a veľmi sa teším na Poklony a Sprisahania a zaujimavo znie aj Hriešny zoznam :)

    OdpovedaťOdstrániť