nedeľa 26. októbra 2014

Prečo som len čítala Džínsový denník 4?

Džínsové denníky sú (boli) mojou malou veľkou láskou. Boli to jedny z mojich prvých kníh, ktoré ma presvedčili o tom, že čítanie ma baví a že sa mu chcem venovať. Takže sa tu vytvorila nejaká tá citová väzba a tieto knihy som si proste zamilovala a vždy som sa tešila na nový diel. Obľúbila som si Paulu, no ešte viac som mala rada Lukáša, či ostatné postavy ako Denisu, Jura, Gabrielu, Riša a tak. Keď si spomenie, že som mala vtedy možno tak 12 rokov a teraz mám 18 a koľko času už odvtedy prešlo, že za chvíľku čaká ja mňa vysoká, tak tomu ani nemôžem uveriť. Nie nadarmo sa hovorí, že čas letí naozaj rýchlo.


Okej, trošku som odbočila, lebo podstata tohto článku nie sú moje výlevy, ale niečo úplne iné. Takže Džínsový denník som si obľúbila. Najradšej som mala druhý diel, v ktorom sa (spoiler!!!) dala Paula dokopy s Lukášom. Pravdu povedať som to fakt nečakala, skôr som si myslela, že bude mať kopu šťastných detí s Patrikom. Tento zvrat sa mi teda zapáčil a ešte viac som sa tešila na ďalšie diely. Prisámbohu, že túto dvojku som si prečítala minimálne 100 rát (ako nie aj viac) a nikdy ma to neomrzelo, naopak, stále viac a viac ma to bavilo. Nečakala som, že by sa mohli objaviť ešte ďalšie diely, keď sa zrazu objavil tretí, s úplne novým príbehom.


Pri treťom dieli som už trošičku zapochybovala, či to bol taký dobrý ťah písať ďalej a či by som radšej nebola, keby celá séria mala len dva diely a skončila mojou milovanou dvojkou. Keďže som však bola zarytý fanúšik, prečítala som si aj trojku. Jasné, už tm nebolo to čaro, Lukáš bol dlho preč v Anglicku a bolo to miestami také strašne suché, no dočítala som to, skončilo sa to dobre, tak som to nejako neriešila. Potom sa ešte objavil taký bonusík, všetky predchadzajúce diely prerozprávané z Lukášovho pohľadu. Tomuto som sa mimoriadne potešila, keďže ma vždy zaujímalo, čo sa deje v jeho hlave. Takže zatiaľ čo niektorí prevracali oči, že na čo je tento diel, ja som jasala!


Možno si začínate vravieť, že aký má tento článok zmysel. Akurát sa k tomu dostávame. Minulé diely som si užila, zbožňovala som túto sériu, keď tu sa zrazu stalo to, čo aj v sérii Pád. Čím viac dielov tým horšie a posledný úplne najhorší! Keby som vedela ako dopadne posledný diel ani by som ho nezačala čítať! Som veľmi pokojný človek pri čítaní, dávam pomerne vysoké hodnotenie, ale na túto knihu som nemala ani silu napísať recenziu lebo by to bolo plné nadávok !!!! Strašné, strašné, hrôza, Lukáš úplný idiot, debil, hnusák, Paula dobre prisprostatá, správali sa jak malé deti, no proste áááááá. Vždy som nebola taká sklamaná a naštvaná ako teraz! Včera som knihu dočítala a skoro som sa psychicky zrútila. Keď sa tak zle vyvinula séria Pád, ešte som to predýchala, lebo tam sa to plynulo zhoršovalo každým dielom.Tu som však chytala mŕtvicu, lebo keď je tri diely + v bonuse všetko fajn, no zrazu sa to celé zvrhne a je to hrozné, nemáte sa ako na to pripraviť. Preto vás varujem, aby ste nezostali takí naštvaní ako ja. Keby som vedela ako Džínsový denník 4 dopadne, ani b som ho nečítala. Hrôza. Za mňa hodnotenie mínus 10 bodov!!

Aký máte názor na túto sériu vy? :)

4 komentáre:

  1. Čítala som veľmi dávno iba prvý diel, ale furt sa čudujem, keď vyjde ďalšia časť. O čom tam vie autorka ešte písať? Akože ja si to už moc ani nepamätám, ale aj tak mi to pripadá dosť naťahované. Aspoň podľa anotácií, čo som čítala na všetky časti.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám túto sériu moc rada a štvorka sa mi tiež páčila. Teda o čosi menej, než predchádzajúce diely a Lukáš ma strašne naštval, ale aj tak sa teším na ďalšie.
    A čo sa týka Pádu, tak to je moja najobľúbenejšia anjelská séria, hoci z úplného konca som bola sklamaná. Ale milujem hlavne Vášeň.
    Mňa vždy prekvapí, aké vysoké hodnotenia dávaš knihám, ktoré si to (podľa mňa) absolútne nezaslúžia, ale knihy, ktoré mám rada opindáš :D Fascinuje ma to. Nielen u teba, ale u všetkých. Akoby som čítala niečo úplne iné, než ostatní :D Trebárs pri Greenovi. Teraz som dočítala Papierové mestá a hoci mi prišli málinko lepšie, než Hviezdy, tak stále boli príšerné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Čítala som prvé tri diely a tiež si myslím, že tá trojka už tak trochu pokulhávala. Tú z Lukášovho pohľadu si možno raz prečítam, ale štvorku si asi radšej nechám ujsť. Nemám rada umelé naťahovanie.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zbožnujem DD prednedavnom som som si dala reading a už som dočitala dvojku a čaka ma ešte tretia a štvrta časť a važne sa začínam bať čo ten Lukaš vyvedie a čo sa tyka Pádu,seriu zbožnujem!! :)

    OdpovedaťOdstrániť