štvrtok 26. januára 2017

Magická džungľa - Johanna Basford

Ponorte sa do sveta magickej tajomnej džungle...

 



Atramentové dobrodružstvo a kniha maľovaniek

Od autorky svetových bestsellerov Stratený oceán, Tajomná záhrada a Začarovaný les, ktorých sa po celom svete predalo viac ako 20 miliónov maľovaniek. 
Nie je žiadne tajomstvo, že som veľký fanúšik antistresových omaľovánok. Na blogu ste už mohli postrehnúť, že sa pár recenzií na rôzne omalovánky, dokonca sa u vás tešia aj veľkej obľube a pár z vás mi napísalo, že sa vám moje kresby páčia, za čo ďakujem. Preto som sa aj rozhodla, že vám opäť priblížim jednu z ďalších, krásnych kresieb. Johanna Basfordová je podľa mimoriadne talentovaná a jej diela sú hádam jedno krajšie ako druhé. Možno ste zaregistrovali, že aj pred Vianocami jej vyšla jedna omalovánka s vianočnou tematikou, mňa však oveľa viac zaujala táto.

Už podľa názvu je vám asi jasné o akú tematiku v tomto prípade pôjde. Prírodná téma je moja mimoriadne obľúbená, keďže sa tam dá riadne vyhrať a ja celkovo zbožňujem či už prechádzky po lese, alebo to, že bývam na dedine, takže mám k prírode celkom blízko. Magická džungľa nás zoberie do rozmanitého sveta vtákov, kvetov, listov a rozličných zvierat. Opäť, ako som už pri Johanne zvyknutá, s každou jednou kresbou sa vyhrala a je prepracovaná do úplných detailov. Práve to je jedným z plus u Johanny. Je naozaj vidieť, že svoje diela nefláka a naozaj si dáva záležať, aby každý z jej kúskov bol iný, krásny, očarujúci a aby ste sa ním naozaj pohrali. Jej kresby proste sú vytvorené tak, aby ste strávili nad nimi viac času, naozaj sa s nimi vyhrali a je pravda, že niekedy vám zaberú aj hodiny času, keďže neviem, či to tak máte aj vy, ale ja sa vždy snažím, aby boli čo najkrajšie.

Už som viac krát spomínala, že podobné omalovánky považujem za relax. Nie vždy, keď prídem po ťažkom dni domov, mám chuť sa hneď začítať do nejakej knihy. A preto mi padne vhod, že si len môžem zapnúť nejaký film a popritom si takto relaxovať. Za mňa vám Johannu môžem určite odporučiť. Už som vyskúšala mnohé rôzne omalovánky, či už len také, ako časopisy, ktoré si môžete kúpiť v akejkoľvek trafike, alebo aj rôznym takýmto kvalitnejším knižkovým spracovaniam. Okrem toho aj čo sa týka napríklad spracovania, či kvality papiera, som mimoriadne spokojná, keďže ja okrem pasteliek rada používam aj perá, či pár krát fixky, preto to hodnotím veľmi pozitívne, nie ako pri Harry Potterovi, kde mi presvitali aj pastelky.

Jednoznačne musím dať 5 lajkov a už sa teším, keď sa pustím aj do ďalšieho skvostu od Johanny. 

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem vydavateľstvu Tatran. Túto krásnu omalovánku si môžete zakúpiť TU.



1 komentár: