streda 24. júna 2015

Druhá strieborná kniha snov - Kerstin Gierová

Mnohí s ňou majú nevybavené účty...

Liv je zdesená: Top Secret pozná jej najtajnejšie tajomstvá. Ale odkiaľ? A čo pred ňou skrýva Henry? Aká tajomná postava vyčíňa v noci v nekonečných chodbách snového sveta? A prečo je zrazu jej sestra Mia námesačná?

Nočné mory, záhadné stretnutia a divoké naháňačky Liv vôbec nedovolia, aby si počas spánku oddýchla. A pritom sa už aj cez deň musí vyrovnať s veľkými problémami novopečenej patchworkovej rodiny vrátane intrigánskej starej mamy. A tiež so skutočnosťou, že existujú ľudia, ktorí s ňou majú nevybavené účty – rovnako cez deň ako aj v noci...

Druhý diel napínavej snovej trilógie od bestsellerovej autorky Kerstin Gierovej

Kerstin som si obľúbila už pri jej sérii Drahokamy, ktorá bola naozaj skvelá a nesklamala ani ďalšou sériou, tentoraz z prostredia snov. Na Kerstin sa mi najviac páči, že má obrovskú fantáziu a vie narábať so slovami. Jej knihy sa mi čítajú naozaj skvelo a musím uznať, že druhý diel jej série sa mi až tak strašne nepáčil najmä preto, že sny išli do úzadia a skôr sa sústredila a vzťahy v rodine, romantiku a občas akoby skĺzala do roviny obyčajných dievčenských románov, čo je škoda, pretože má talent na oveľa viac.

"Odolala som pokušeniu sa ešte raz otočiť a povedať mu, aby si svoju falošnú starostlivosť a/alebo skryté vyhrážky niekam strčil."

Ako som už spomínala, dej sa viac sústreďoval na problémy v rodine, romantický vzťah, no je pravda, že Liv po útoku Anabel stále nemá pokoj. Okrem toho jej Henry stále niečo tají a námesačnosť jej sestry tiež nie je zrovna najlepšia. Liv má teda problémov vyše hlavy a počas celého druhého dielu sa ich snaží vyriešiť. Pravdaže, mnoho vecí sa ešte skomplikuje a najmä koniec prinesie zaujímavý zvrat a som veľmi zvedavá, ako sa nakoniec celá séria ukončí, keďže autorka má priestor poriadne príbeh zamotať.

Viete, čo mi prišlo najzaujímavejšie? Že táto kniha bola fakt vtipná. Všetky tie hlášky, situácie, sarkazmus, všetko bolo proste skvelé. Je pravda, že bola jednotka o dosť akčnejšia, zápletka bola vymyslená lepšia, ale páčilo sa mi, že som objavila aj túto vtipnú stránku Kerstin, keďže som ju v takomto rozsahu ešte nikde nevidela. Z knihy bolo cítiť ako sa autorka sústredila aj na život rodiny Liv a vytvorila poriadne zamotanú drámu. S postavami som nemala žiadny problém, obľúbila som si ich aj v prvom dieli a teraz sa môj vzťah s nimi iba prehĺbil.  

"Bezmyšlienkovite som sa zadnou labou škrabala za uchom. Samozrejme, že mu verím, ľúbim ho."

Príbeh je opäť nepredvídateľný. Keď chcete odpoveď na nejakú otázku, musíte si na to aj poriadne dlho počkať. Niektoré dokonca nie sú zodpovedané ani teraz, napríklad kto je tá osoba, ktorá pozná všetky tajomstvá Liv a môže jej tým poriadne zavariť? Za jedno z najväčších plus považujem aj rýchly spád a vynechanie hluchých miest či siahodlhých opisov. Je pravda, že pokiaľ čakáte poriadne prešpekulovaný diel, knihu si určite až tak neužijete. Aj keď považujem za negatívum, že autorka trošku ustúpilo z línie fantasy, predsa len môžem knihu vychvaľovať, pretože je to naozaj precízne napísané dielo bez chýb, s vynikajúcim humorom a bezchybnými pasážami. Presne som vedela, že ma Kerstin nesklame, veď potom ako napísala Drahokamy, hádam nenapíše niečo katastrofálne. V poslednej dobe som sa opäť okrem NA naladila aj na YA, a tak dúfam, že sa v treťom dieli ešte viac sústredí na tematiku snov.


Jeden lajk predsa len sťahujem, lebo jej oproti jednotke niečo chýbalo, ale pokiaľ ste jej nedali ešte šancu, je najvyšší čas to zmeniť. Ja som nadmieru spokojná a už nedočkavo čakám posledný diel.

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem spoločnosti Albatrosmedia. Knihu nájdete TU :)

4 komentáre:

  1. Mě zaměření na vztahy a osobní život obecně vůbec nevadilo. Autorka se zaobírala důležitými tématy, což je důležitější než sny, které tam jsou i tak :) Ale jinak souhlasím, autorka si opravdu umí se slovy vyhrát a děj je dosti nepředvidatelný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kerstin Gier mám veľmi rada. Avšak 1. diel mi prišiel taký viac tínedžerskejší ako Drahokamy. 2ku som ešte nečítala, chystám sa kúpiť si, ale bojím sa práve toho, aby to fantasy nebolo až tak veľmi v pozadí. Nechcem, aby sa mi kniha nepáčila 8D Kerstin je veľmi vtipná a dobre sa číta 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zlý kredit, dobre !! 100% akceptácia pre okamžité pôžičky, získanie ponuky do 24 hodín
    Získajte osobnú pôžičku od 8 000 GBP do 80 000 000 USD, 3,0%
    úroková miera Naše pôžičky sú dobre poistené a maximálna bezpečnosť je naša
    prioritou, ste finančne stlačení?
    Hľadáte prostriedky na splácanie pôžičiek a dlhov?
    Hľadáte financovanie na začatie podnikania?
    Potrebujete súkromné alebo firemné pôžičky na rôzne účely?
    Hľadáte pôžičky na veľké projekty?
    Hľadáte prostriedky na rôzne ďalšie procesy?
    Poznámka: Ponúkame nasledujúce pôžičky pre jednotlivcov
    * Komerčné pôžičky.
    * Osobné pôžičky.
    * Obchodné pôžičky.
    * Investičné pôžičky.
    * Rozvojové pôžičky.
    * Pôžičky na nákup.
    * Stavebné úvery.
    * Úvery pre spoločnosti a mnoho ďalších:
    a oveľa viac pri úrokovej sadzbe 3%;
    e-mail: ako sa prihlásiť?
    Pre viac informácií kontaktujte pls: Mrfrankpoterloanoffer@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť