sobota 20. júna 2015

Ako mimoni zavítajú do kín a ja sa teším ako päťročné dieťa

Možno ste niektorí postrehli, že sa do kín blížia malí, zlatučkí a strašne vtipní Mimoni. Ja, zloduch som videla strašne veľa krát a rozhodne patria k mojim najobľúbenejším. Preto som hneď vedela, že na tento film proste musím ísť. 


Film sa odohráva ešte pred tým, ako sa mimoni stali pomocníkmi zloducha Gru a zachytáva rôzne dekády, ako napr. dinosaurov, upírov a podobne. Film trvá cca hodinku a trištvrte a čomu sa veľmi teším je, že je predabovaný. Aj keď toho naši mimoni príliš nenahovoria, okrem nich sa vo filme nachádzajú aj iné postavy a čo si budem nahovárať, čítanie tituliek ma až tak strašne nebaví. 

Prečo si film pozrieť: Už len kvôli tomu, že sú strašne vtipní. Som zástancom toho, že animáky sú oveľa vtipnejšie, ako bežné komédie a už sa mi potvrdilo, že som sa pri nich skvelo nasmiala. Navyše, neviem, či je to niekto ako ja, no keby nemám 18 a sebaúctu, už by som mala mimoňovské veci, obliečky, celý peračník a všetko. Na film sa chystám zajtra, keď je u nás v Prievdzi predpremiéra a môžem vám povedať, že som už skoro nezohnala lístky.

Na čo sa ešte chystám: Moja peňaženka v lete určite zaplače, pretože dávajú strašne veľa dobrých filmov.

Určite si ani mnoho z vás nenechá ujsť Papierové mestá. Aj keď sa trošku bojím, či film nebude nudný a radšej by som videla sfilmovanú Kam zmizla Aljaška, som zvedavá, keďže sa mi mimoriadne páči herecké obsadenie.








Ted sa mi strašne páčil, a preto som zvedavá, čo prinesie dvojka. Hovoriaci macko, ktorý nadáva a chľastá bude mať svadbu? Prečo nie :)




Keďže počúvam hip - hop a je to môj najobľúbenejší žáner, okrem vymetania koncertov a párty, si určite zájdem na Rytmusov film. Má to byť vraj poriadna šupa a mnoho záberov tam bude takých, že sa až divili, že to Rytmus zverejní.








Na čo sa chystáte vy ? :)

4 komentáre:

  1. Mimoni sú najlepší na svete :3 Mám 19 a som do nich celkom určite zamilovaná, vedia najviac rozosmiať, lebo sú takí šialení a ješitní, rozkošní.. ale podobne ako ty, keby nemám sebaúctu už mám veľa vecí s nimi. :D
    Na Tedyho som zvedavá, či to ešte niečo nové ponúkne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mimoni sú super, ja sa na ten film už veľmi teším :D :D Doma mám veľkého plyšového mimoňa, ktorého mi daroval priateľ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja sa stráááášne strašne strašne moc teším na Lokal filmis :3 A som zvedavá aj na Paper Town, ale do kina sa asi nechystám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na mimoně jedeme s kamarádkou na konci školního roku (musíme přeci nějak oslavit to, že je za náma!) a strašně se těším:3

    OdpovedaťOdstrániť