piatok 31. októbra 2014

Ako to vlastne je alebo prečo nemá deň 35 hodín a prázdiny nie sú po celý rok?

Zase raz ten čas proste letí! Je to a neskutočné, ako ide všetko strašne rýchlo, že? Viem, že je to proste otrepané, ale stále viac a viac ma to všetko irirtuje. Už pomaly rozmýšľam nad tým, že idem kupovať Vianočný adventný kalendár. 

Dnes (alebo niekde zajtra) je Halloween :) Ááááá. Mám rad prenikanie iných kultúr na Slovensko a keby som bola prezident, ihneď by som nariadila behanie detí po domoch a pýtanie sladkostí :) Chápem, stále som verná aj našim sviatkom a idem dneska aj zajtra behať s našimi po hroboch (chápete ako to myslím), ale zároveň večer dávam parochňu a make - up a idem to poriadne rozbaliť :D Podľa mňa treba byť otvorení všetkému a vôbec sa mi nepáčia tie hejty na facebooku. Okrem toho si čoraz viac a viac začínam uvedomovať, že sa pomaly blíži zima. Neznášam toto ročné obdobie kvôli mrazom a kvôli tomu, že behám jak cibuľa a aj ta mi je zima. sniežik, Vianoce aj Silvester milujem, ale inak nevidím žiadne pozitívum.

Snažila som sa tento mesiac nezanevrieť ani na knihy, no popri tej škole to bolo ťažšie. Na blogu však pribudlo dosť recenzií a to ani nehovorím o tom, koľko skvelých kníh v októbri vyšlo! Až som zaplakala. Najviac nadšená som momentálne ani ne z knihy, ale skôr omalovánky, ktorá sa volá 101 mandal pre krásny deň a má ju na starosti CooBoo. Nebojte sa, keď bude recenzia, určite pribudne aj obrázková príloha ako sa mi darilo vyfarbovať :)


Vôbec vám nevie povedať ako to bude s knihami článkami a podobe tento mesiac. Momentálne moje prázdniny sa nesú v stave štúdia a predpokladám, že si vôbec neoddýchnem. Pevne verím, že november nebude takí hektický a že si aspoň trošku oddýchnem. Okrem toho ak bývate v rodinných domoch či na dedine, určite viete, koľko je roboty na záhrade. Uf, závidím vám vy paneláci! (to nebolo v zlom pravdaže). Chcela som tým iba povedať, že mi momentálne na moje milované knihy ani nezostáva čas. A to sú prázdniny! Ach, knihy!


Nenapadlo vás, že už dlho na blogu nebola súťaž? Nemali by ste záujem? :) Čo hovoríte na 101 mandal

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára