sobota 30. novembra 2013

Mesačná chvastačka za november

Oraganizátorkou je Džudit (ako Domčo prezradil, že ju volám :D)

Možno ste si už všimli, že ja a rôzne meme nejdú zrovna dokopy, a preto je určite prekvapením, že som sa nechala nahovoriť už na druhé :) Či sa na blogu objaví ešte niečo, neviem, pravdu povedať nemám niekedy čas ani napísať recenziu a plnohodnotný článok, nie to ešte niečo iné. Musím však uznať že sa snažím, blog má za tento mesiac dokopy 12 príspevkov, čo ani neviem kedy som napísala (viac sa dozviete v zajtrajšej predpovedi na budúci mesiac a bude aj také malé zhrnutie toho minulého). No a čo knihy?

Najskôr sa ospravedlňujem za zlú kvalitu, keďže nebolo veľa času, len som to na rýchlo pofotila cez mobil (nabudúce sa polepším, sľubujem). Keďže tento mesiac bol s učením o niečo horší (keďže je to mesačná chvastačka, môžem sa pochváliť, že to až na písomku z informatiky dopadlo úplne perfektne), nezamerala som sa až na také množstvo kníh. Ako prvé spomeniem určite knihy Mrazivý bozk a Džínsový denník Lukášovými očami, na ktoré som sa tešila asi najvic. Albatros ma teraz potešil knihami Rebelové večnosti, Moje sladké šestnáste storočie a Svúdné zlo (recenzie môžete očakávať už v najbližšej dobe). Nesmiem ani zabudnúť na knihy Lokaj a Fantastická 55, ktoré na obrázku chýbajú, keďže sú momentálne požičané.


Okrem toho by som sa ešte mohla pochváliť (nie je vám to divné takto sa verejne chvastať? :D), že sa mi už po veľmi dlhej dobe ozvali z vydavateľstva Fragment, ktoré konečne zistilo aká som úžasná a rozhodlo sa so mnou spolupracovať (alebo sa možno už nado mnou konečne zľutovali). Od nich som si vybrala knihu Serafína, keďže som sa vôbec nevedela rozhodnúť, čo bude tá prvá pamätná kniha, ktorou mi urobia radosť. Chcem vás len ubezpečiť, že to bude v decembri oveľa lepšie, lebo aj keď ma čaká tento a ďalší týždeň opäť raz dosť písomiek, teším sa, že si aspoň s kamarátkami zájdem v stredu do Viedne (kto bol? Ako to tam vyzerá?) a navyše sa už mimoriadne teším do Španielska, ktoré moja maličkosť navštívi v apríli (nejako som sa do toho chvastania moc vžila). Na koniec by som ešte chcela zaželať Domčovi všetko len to dobré k druhým narodeninám blogu a nech mu to písanie ešte vydrží :) Vy si užívajte tieto zasnežené dni a tešte sa na ďalšie príspevky. Have a nice day.

8 komentárov: