streda 25. novembra 2015

On my wishlist 36

Ak by som mala zhrnúť aktivitu na blogu, určite by som použila slovo strašná. Myslím, že ani nemá cenu hovoriť, ako ma to štve a ako ma raz porazí zo školy. V najbližších dňoch (ak sa podarí tak zajtra), môžete očakávať recenzie, lebo mám nejaké resty a dnes aspoň wishlist :)





Keď som sa minule pozrela do knižnice a povedala som si, že by to chcelo ju aj vytriediť, uvedomila som si, že aj keď sa v nej nachádza kopa skvelých kníh, moje naj série chýbajú. A tak som sa vybrala na strastiplnú cestu, kedy sa snažím dať tieto série dokopy. Najhoršie je to s Denníkom princeznej, lebo je skoro všade vypredaná a tak len postupne vymieňam a odkupujem z bazárov. Harryho som ešte zbierať nezačala, no aj to za chvíľu príde. Keď som zbadala túto krásku skoro som odpadla. Ilustrovaná edícia Harry Potter sa naozaj podarila. 

Čo je váš wishlist? :)

1 komentár: