nedeľa 29. marca 2015

On my wishlist 28

Ako ste si už možno všimli, moja aktivita na blogu nie je úplne najlepšia a už ani nepamätám kedy naposledy sa tu objavil wishlist :)





Tento krát tu mám žánrovo úplne odlišné knihy. Akademiu Evernight som zaregistrovala už pred pár rokmi, chcela som si ju kúpiť, no odradil ma ten počet dielov. Keďže mám však teraz absenciu podobných kníh a už dlhšie som nič takéto nečítala, rozhodla som sa dať tejto sérii predsa len šancu. Baby z Brooklynu sú taký jednoduchý, vyspelejší románik na pokračovanie, len vždy s inou hlavnou hrdinkou. Prvý diel sa mi páčil a tak som zvedavá na druhý . :) 

Čítali ste? Budete čítať ? :)

2 komentáre:

  1. Přiznám se, že tyto knihy ani neznám, ale vůbec nevypadají zle. Možná se po nich porozhlídnu :) Rozhodně však děkuji za rozšíření obzorů :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Knihy vôbec nepoznám, no Baby z Brooklynu vyzerá zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť