štvrtok 2. januára 2014

Mesačná chvastačka a zhrnutie roku 2013 :)

Zo všetkých strán sa valia blahoželania k Novému roku, a preto ani ja nechcem byť výnimka a tiež vám želám len to najlepšie, aby ste mali zdravie, šťastie a lásku, lebo až keď je všetko v rovnováhe a tak ako má byť, budete naozaj spokojný :) Čo sa týka roku 2013 bol to pre mňa rok plný zmien, v júli bol založený blog (ani sa mi nezdá, že je to pol roka) a celkovo to bol veľmi pozitívny a šťastný, aj keď mnohokrát ťažký rok. Čo sa týka tohto roku, bude to pre mňa veľmi ťažký rok, keďže sa udeje pár zásadných zmien. Hneď vo februári ma čaká mamkina 40, v apríli idem na týždeň aj dačo do Španielska (mojej najobľúbenejšej krajiny), potom v máji maturuje môj úžasný chlapec, v júni má môj brat 15 a s mojím Tominom nás čaká výročie - 4 roky. Hlavný prelom však nastane, keď 24. júla oslávim svoje 18. narodeniny a pravdaže 1. júla ešte stihne svoje 1. narodeniny aj blog. Čo však bude nasledovať potom neviem a radšej nad tým ani nerozmýšlam.

Ak by som vám mala povedať niečo o mojom živote, tak v ňom dominuje 5 pre môj život nevyhnutné domény - rodina, priateľ, kamaráti, blog a škola. Niektorú mám radšej, inú by som najradšej podpálila (že moja krásna školička), no klamala by som, ak by som povedala, že sa ma všetky každodenne nedotýkajú. Neznášam gymnázium a dodnes ľutujem, že som tam išla. Zbytočne veľa učenia, predmety, ktoré vôbec nepotrebujem, poobedia zabité učením a obmedzovanie času s tými, ktorých mám naozaj rada. Strašne rada chodím po vonku, alebo som len doma s našimi, no niekedy sa to nedá a poobedia musím tráviť nad zošitmi. Sú to aj chvíle, kedy by som radšej prišla sem na blog a podelila sa s vami o nejaký článok, no proste sa to nedá. Mnohokrát si možno myslíte, že blog zanedbávam, pretože sa mi nechce, no pravda je, že naň nemám čas. Vážne, mnohokrát si prajem, aby ho niekto spomalil alebo predĺžil. Moje prosby však nie sú zatiaľ vyslyšané, a preto sa s tým aspoň snažím bojovať. Tak mi držte palce. a aby sa tento článok nezvrhol na depresívny výlev mojej duše, chcem sa s vami podeliť aspoň o knihy, ktoré mi spríjemnili december a to v Mesašnej chvastačke, ktorú organizuje Judit.

Tento mesiac bol na knižky dosť štedrý a ja som sa dočkala zaujímavých kúskov. Hneď na začiatku mi dorazila Serafína, na ktorú som sa veľmi tešila, no nakonie ma až tak veľmi nezaujala. Neskôr mi dorazili knihy Mesto kostí a popola, kde sa už neviem dočkať ďalšieho diela. Albatros ma potešil novinkou Očarená nocou a dielkom od Sarah Dessen - Pravda o večnosti. Pod vianočným stromčekom som si našla knihy Ticho a Finále od Beccy, ktoré boli jediné, čo som si priala pod vianočný stromček, keďže som sa tento rok viac sústredila na oblečenie. So všetkými kúskami som veľmi spokojná, len keby som vedela, kam ich všetky dávať, keďže moc neuznávam dvojrady a ako tak pozerám do knižnice, už ďalší mesiac budem musieť vyriešiť tento problém.

A čo vy? Ktorý kúsok vás najviac potešil? Have a nice day.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára