utorok 21. marca 2017

Top trojka na apríl

Nebudem vám klamať, že v poslednej dobe na blogu okrem recenzií nič nie je, pretože nemám čas, ale tak vám poviem, že ani poriadny nápad na článok. Preto som si povedala, že sa aspoň s vami podelím o knihy, na ktoré sa v apríli najviac teším :)

Dievča z kalendára 2 -  Audrey Carlanová

Mia Saundersová pokračuje vo svojej ceste za získaním peňazí aj za dobrodružstvom. Jej otec ešte vždy leží v kóme a musí splácať jeho obrovský dlh. Pracuje ako dobre platená spoločníčka v eskortnej spoločnosti svojej tety Millie. Čas plynie a Mia sa stretáva s novými mužmi, s ktorými vždy strávi jeden mesiac. Apríl prežije so známym bejzbalistom Masonom Murphym a spriatelí sa aj s jeho pravou rukou Rachel. V máji sa vyberie na Havaj a spoločnosť jej robí neodolateľný domorodec Tai Niko. V júni odchádza do Washingtonu, kde sa stane spoločníčkou bohatého a vplyvného podnikateľa Warrena Shipleyho, ale nie je jej ľahostajný ani jeho syn, senátor Aaron Shipley. Stále však nezabúda na Wesa, muža, s ktorým strávila prvý mesiac a ktorého si nevie vyhnať z hlavy. Ani život krásnej spoločníčky, zahŕňanej peniazmi a pozornosťou, však nie je vždy ľahký. Muži vedia byť nevyspytateľní a Mia musí vedieť vykľučkovať z každej situácie.Štvordielna séria erotických príbehov Dievča z kalendára vám zrýchli pulz každý mesiac v roku.

Prvý diel tejto série sa mi páčila, a tak som zvedavá, ako sa príbeh bude vyvíjať ďalej. Určite ste si už všimli, že podobnú tematiku mám veľmi rada, takže toto je pre mňa must have. Navyše sa mi páči, že je to aj niečo iné, opäť trošku nový námet, niečo tradičné, nie je to typicky klišoidné. 

Caraval -  Stephanie Garberová

Než vstoupíte do světa Caravalu, mějte na paměti, že je to jen hra.

Ať už jste o Caravalu slyšeli cokoli, určitě se to nevyrovná realitě. Je to víc než hra! Je to magie. Scarlett vždy toužila Caraval zažít a letos dostala pozvánku. Jenže vzápětí unese její sestru Tellu tajemný režisér celého představení. Není se čeho bát, Caraval je přece jen zdání. Ale co když ne? Ať už je to jakkoli, Caravalem musí Scarlett projít i se zlomeným srdcem a sestru rychle najít, než se spustí nebezpečný dominový efekt následků a navždy ji ztratí. 

Tak táto kniha mala v poslednej dobe taký ohlas, ako za tento rok asi žiadna. Mala som plný Facebook informácií o tejto knihe, preto ma ani neprekvapuje, že sa jej dočkáme aj v českom preklade. Ohlasy na ňu sú mimoriadne pozitívne, a preto si ju ani ja nenechám ujsť, som zvedavá, či ma tiež tak dostane, pevne verím, že to nebude nič na štýl Hunger Games, keďže tie sa mne ani trochu nepáčili.

Dvůr mlhy a hněvu - Sarah J. Maasová

 
Feyre překonala překážky, které jí bránily k návratu na Jarní dvůr. Ovšem za příliš vysokou cenu. Dle dohody musí trávit vždy část roku u Rhysanda, knížete Půlnočního dvora. A ač je nyní nesmrtelnou vílou, její srdce je stále lidské, a ona se tak musí rozhodnout, komu vlastně patří její oddanost.  

Určite ste zaznamenali, že táto séria vyjde aj na Slovenku vo vydavateľstve Slovart. Ja mám momentálne celkom dilemu, či keď som prvý diel čítala v češtine, budem v nej pokračovať, alebo či prejdem na slovenčinu, keďže sa mi v nej číta lepšie, neviem sa rozhodnúť. Keďže Česi nás predbehli, už 10.4. vychádza druhý diel, ktorý je aj považovaný za najlepší diel celej série, takže verím tomu, že mnoho z vás sa ho už nevie dočkať :)
 
A čo je vaša top trojka ? :)

4 komentáre:

  1. Na Caraval se taky moc těším :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Síce nechápem, ako sa ti mohli nepáčiť Hunger games (na druhej strane ktovie ako by som ich vnímala, keby ich čítam teraz), ale môžem ťa ubezpečiť, že nemajú s Caravalom nič spoločné. A myslím, že ten sa ti bude páčiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa vážne nepáčili proste a veľmi si má potešila, že to okolo toho ani nešlo :)

      Odstrániť