štvrtok 21. júla 2016

Pred tým ako som ťa spoznal - Aký bol film?

Minulý piatok som aj zašla s kamarátkami do kina. Me before you som si chcela pozrieť, len čom som sa dozvedela, že sa dostane do kín. A filmové spracovanie sa mi naozaj páčilo. 



Málokedy sa mi stane, že by som si pred pozretím filmu neprečítala najskôr knihu. Inak tomu nebolo ani teraz. Pred tým ako som ťa poznala som čítala ešte dávnejšie, pred celým týmto ošiaľom a už vtedy sa mi páčila aj keď neznášam smutné konce. Nadšená som bola už keď som videla obsadenie hlavných postáv. Emilia Clarke bola proste neskutočná. To ako zahrala Loise bolo proste neskutočné. Tak isto Sam Claflin v role Willa bol perfektný. Pasovali k sebe ako prdel na šerbeľ. To isté aj vedľajšie postavy - či už jej sestra, Willova mama, Patrick. Všetci boli perfektní! Myslím si, že práve to zohralo najdôležitejšiu úlohu, keďže u mňa veľakrát film stroskotá práve na tom, že herecké obsadenie nestojí za nič. Me before you ale túto úlohu zvládlo skvelo. Tak isto prostredie. To bola čistá nádhera! A tie emócie. Neskutočné. Aj keď som vedela ako všetko skončí, nakoniec ma to aj dostalo a rozplakala som sa. Proste ma to aj tak zasiahlo. Miestami mi ale prišlo vtipné, keď som počula ako skoro v plnom kine začalo pár ľudí naraz vyťahovať vreckovky z balíčka. Vtedy som sa pár krát zasmiala. Celkovo som ale bola teda spokojná. Na pokojný piatkový večer nám to s kamarátkami skvelo sadlo a príjemne sme si ho užili a pokiaľ váhate, či naň zájsť aj do kina, pokojne choďte. Pokiaľ sa vám páčila kniha, určite nezostane sklamaný.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára