pondelok 4. júla 2016

Poďme snívať - Hanna Karlzon

Poď a daj sa unášať svetom maľovaniek Hanny Karlzon, vyfarbi nádherné obrázky podobné snom. Vdýchni život pestrofarebným kvetom, čarovným vtákom, vodným živočíchom a nezvyčajným dreveným domom. Nedaj sa ničím zastaviť – nech ťa nesú krídla fantázie. Poď a objav novú záľubu, ktorá sa rozšírila po celom svete a prilákala milióny ľudí. Našli v maľovankách nielen relax, ale aj novú radosť zo života.









Antistresové omaľovánky. Fenomén, o ktorom už asi každý vie, ja sama som sa tejto téme už viac krát venovala na blogu, kde môžete nájsť aj recenzie na pár rôznych omaľovániek. Tento krát som dala šancu ďalším, tento krát nesú názov Poďme snívať. Musím uznať, že aj tieto sa mi páčili, n stretla som sa s úplne inými na aké som zvyknutá. Kresby, ktoré namaľovala Hanna, sú v prvom rada o niečo ťažšie na vyfarbovanie a naozaj mi dlhšie trvalo vyfarbiť ich. Tak isto boli kresby vytvorené do úplných detailov. Keď som si ich vyfarbovala pri rodičoch, len sa smiali, že to takéto kresby už dnes môže vytvoriť každý na počítači, že to nie je nič nezvyčajné. Keď som im povedala, že ich nakreslila sama, len neveriacky pozerali a ani mi nechceli veriť.

Ako som už spomínala, omaľovánky ma trošku viac potrápili. Na tejto rybičke môžete práve vidieť, že obsahuje naozaj množstvo detailov. Ak vám môžem odporučiť, tak na väčšie plochy používam pastelky, aj to nie len tak hocijaké, ale v Daferi mi presne poradili, ktoré sú na kreslenie najvhodnejšie a som s nimi mimoriadne spokojná. Na maličké plôšky používam stabilo lienery, ktoré sú niečo medzi perom a fixkou a sú naozaj vynikajúce a mimoriadne vhodné práve pre tieto omaľovánky. Kresby krásne oživia, nepresvitajú na druhú stranu, dajú sa s nimi spraviť taktiež obrysy. Pre mňa boli jednotlivé kresby výzva, vždy chcem, aby vyzerali čo najlepšie a keď nedosiahnem výsledok, ktorý som si zaumienila, som sklamaná. Vymaľovať tieto predlohy bol preto naozaj poriadne ťažký oriešok, do ktorého som sa ale pustila s nadšením.


Pokiaľ nepatríte medzi trpezlivejšie typy a nechce sa vám s omaľovánkami príliš piplať, potom vám odporúčam radšej skúsiť iný typ. Ak hľadáte niečo iné a nové a chcete vyskúšať aj trošku ťažší typ, potom sú ako stvorené pre vás. Ja som bola mimoriadne spokojná. Na ďalších kresbách ešte pracujem a len čo ich dokončím, opäť sa s vami podelím. Musím uznať, že cez tieto letné dni, keď sa mi nič nechce, mi naozaj padne dobre len tak si večer pri filme k ním sadnúť. Prinášam vám ešte jednu moju kresbu, myslím, že na tieto tri som najviac pyšná, ale je len na vás, či sa necháte inšpirovať, alebo skúsite vlastnú fantáziu a vytvoríte nové, krásne diela :)





Musím uznať, že sa mi naozaj páčili, či už samotné kresby, ale aj kvalitný papier (nič nepoteší viac ako keď sa vám všetko, dokonca aj pastelky, otláčajú) či pekná, netradičná väzba. Rozhdone odporúčam!

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem veľmi pekne vydavateľstvu Tatran

3 komentáre: