piatok 29. apríla 2016

Jedna obálka a toľko radosti!

Myslím, že ste zaregistrovali ako sa na internete pomaly začali objavovať trailery na Me before you alebo Pred tým ako som ťa poznala. Priznám sa, že túto knihu mám na wishliste už dlho, ale bojím sa do nej pustiť, pretože som si spočítala dva a dva a štyri sa mi nepáči! Dozvedela som sa však, že sa Ikar chystá všetkých nás potešiť a to filmovou obálkou! Už dlhšie som mala nápad trošku sa pohrabať v tejto téme, ale dnes ma už predbehla Kristy a keďže nechcem vyzerať, že kradnem jej nápad, iba poviem, že tejto knihe chcem dať šancu ešte pred tým ako sa dostane film do kín a aj keď už teraz viem, že mi zlomí srdce, veľmi sa naň teším! 

Filmová obálka bude vyzerať podobne!

Pre tých, ktorí sa nevedia dočkať!

Čítali ste knihu? Čo hovoríte na film? :)

4 komentáre:

  1. O knihe toho veľa neviem, hlavne len to, že veľa ľudí pri nej plakalo. A to je väčšinou niečo, čomu sa zvyknem vyhýbať. Nemám totiž rada knihy ktoré sú smutné. Ale keďže je teraz okolo tej knihy taký boom, plánujem si ju eventuálne prečítať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež sa boj´m toho, že neskončí tak ako chcem :D

      Odstrániť