piatok 3. júla 2015

Hotel v Paríži: Izba číslo 2 - Emma Mars

Návrat do hotela plného erotiky.

Vďaka návšteve izby č.1 hotela v Paríži sme objavili francúzsku erotickú trilógiu, ktorá rozpálila celý svet. A teraz je tu druhý diel, druhá izba a úplne nové dobrodružstvá hlavných hrdinov, ktorých sme spoznali v minulej časti. Nenechajte si ujsť pokračovanie vášnivej erotickej trilógie, ktorá je francúzskou odpoveďou na Fifty Shades of Grey.

Paríž, hotelová izba neskoro popoludní… Annabelle a Louis sa v izbe číslo jeden v Hoteli des Charmes vo vášnivom objatí oddávajú svojim túžbam, do najmenších podrobností skúmajú svoje telá a plnia si najtajnejšie erotické priania. Ale tieň tajomnej minulosti rodiny Barletovcov postupne dopadá aj na ich šťastie...

Nechajte sa opätovne strhnúť vášňou hotela v Paríži. Izba č.2 už čaká...

Hotel v Paríži je francúzskou odpoveďou na Fifty Shades - presne ako to môžete vidieť na obálke. Francúzi to poňali trošku iným štýlom, ktorý sa mi však páči, keďže do neho zapojili históriu, viac zmyselnosti a vôňu Francúzska. Už som pár krát v recenzii spomínala, že práve Taliansko a Francúzsko sú moje najobľúbenejšie miesta, ktoré knihám dodávajú akúsi tajomnú atmosféru a to bol od autorky správny ťah zapojiť dej knihy na takéto miesto - ešte aj do hotelovej izby. V prvom dieli sa Louis a Annabelle oddávali svojím túžbam, v druhom dieli sa už presúvajú do novej izby a odohrávajú sa tu úplne nové.. ehm scény? Okrem toho sa už príbeh viac komplikuje, na povrch vychádzajú nové tajomstvá a možno sa už na scéne začína objavovať aj nejaká tá láska. Musím uznať, že som zostala milo prekvapená, keď som zistila, že sa v tomto dieli odohrávalo oveľa viac, kniha bola nabitá akciou aj romantikou. Aj keď mala nejaké chybičky krásy, páčila sa mi viac ako prvá izba.

"Bolo to dokonalé. Keď sa naše telá spojili, oba korunné lístky sa premenili v jeden. Jeho mužský jang bol od tohto okamihu neoddeliteľný od môjho ženského jin."

Ako som už spomínala, príbeh bol nabitejší akciou, viac sa vyvíjal, nechýbala akcia, príbeh sa mi čítal skvelo. Keďže sa jedná o pomerne hrubšiu knihu, neprečítala som ju až tak rýchlo, no nemala som potrebu ju odkladať nabok (keď som nemusela) a fakt som si ju užívala. Okrem toho chcem ešte podotknúť, že naše slovenské (a vlastne aj české) obálky sú skvelé a naozaj sa mi páči, že keď spojíte všetky tri diely dokopy (posledné by mal vyjsť v októbri) dostane ženu ležiacu naboku. Naozaj zaujímavo vymyslené. 

Príbehu teda nemám čo vytknúť, jediné čo mi možno trošku vadilo bolo to, že som mala pocit z autorky, že miestami nevedela o chce a príbeh trochu schaosila. Pár krát som sa musela vrátiť naspäť a nejaké strany si prečítať znova, aby som pochopila, ako sa rozhodla príbeh zamotať alebo čo to vlastne teraz spravila. Aj napriek tomuto sa mi kniha čítala dobre a nijako extra ma to neovplyvnilo. Je jasné, že knihy už po vydaní Fifty Shades nebude mať taký úspech, keďže táto séria rozvalcovala naozaj všetko, no rozhodne Emma napísala jednu z najlepších sérií z tohto žánru. Čítala som už množstvo kníh s nádychom erotiky (v poslednej dobe na tomto žánre naozaj dosť fičím) a je pre mňa o to ťažšie nájsť nejakú dobrú, najmä sériu. Pri jednodielnych knihách je to jednoduchšie, ale pri trilógiách o niečo ťažšie. Navyše všetci asi poznáte syndróm prekliatej dvojky, s ktorým sa ale už veľa autorov naučilo bojovať. Som rada, že medzi nich Emma patrí, bola by škoda prísť o takúto dobrú sériu. Ešte som zvedavá, ako ju autorka ukončí, kedže momentálne mám kopu otázok a celkovo nad knihou visí množstvo otáznikov. Knihu teda hodnotím naozaj veľmi dobre, bola som spokojná a nadšená.

"Myslím, že v tej chvíli sa rozplakal. Alebo žeby som zaspala?"

Keďže vak Hotel v Paríži: Izba číslo 2 nebol úplne bez dokonalostí, musím jeden lajk stiahnuť. Aj napriek tomu si však myslím, že to bolo veľmi dobré pokračovanie prvého dielu a túto sériu vám môžem odporučiť. 

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem spoločnosti Albatrosmedia. Knihu si môžete zakúpiť TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára