streda 10. septembra 2014

Stihnem to zrecenzovať?


Hneď na začiatok sa ospravedlňujem, že tá fotka nie je zrovna najkvalitnejšia, no som zavalená všetkými možnými papiermi, ktoré tlačím a tak som si našla naozaj len chvíľu času, aby som sa s vami podelila o nové kúsky, ktoré mi prišli :) Môžte vidieť, že je tam celá séria Súmraku, na ktorú sa strašne teším. Čítala som ju hrozne dávno a tak som riadne zvedavá :) Okrem nej je tam kniha Niečo požičané, možno poznáte jej filmovú podobu Môj snúbenecm tvoj milenec. A ešte tu máme tretí a štvrtý diel Percyho.

Včera som mala fakt zlý deň a tak am mega potešilo, keď som doma uviela tieto krásky ! :)

3 komentáre:

  1. O zlom dni mi ani nehovor - včera som tiež mala príšerný deň a som rada, že už skončil a nikdy, nikdy sa nevráti späť. A teda dúfam, že sa niekedy ani nezopakuje.
    Tiež by som si rada znovu prečítala Twilight, už len nájsť čas. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Twilight by som si tiež rada prečitala len mam doma toľko neprečitaných knih že neviem kedy to bude,film Môj snubenec tvoj milenec sa mi veľmi pačil asi to skusím s knihou :) teším sa na recenzie

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zajímavé knihy. Twiligt jsem četla jako malá pořád dokola. Je to prostě moje oblíbená série, i když jsem ji už hodně dlouho nečetla, protože hlavní hrdinku bych praštila po palici jak se chová :D Ale jinak je to fakt skvělý, takže přeji krásné čtení. :)

    OdpovedaťOdstrániť