pondelok 30. júna 2014

Nové rubriky, meme a tak :)

Keďže už začalo leto, rozmýšľala som, že by som blog obohatila o nové rubriky, meme a podobne. Hneď na začiatok by som chcela povedať, že som zaviedla novú rubriku (ak sa to tak dá nazvať), ktorá sa bude volať Len tak pomimo. V nej vám budem predstavovať nejaké veci, ktoré nesúvisia s knihami. Okrem toho sa vrátim naspäť aj k Mesačnej chvastačke a zruším asi Predpoveď. Momentálne som aj dosť závislák na seriáloch, takže im tiež asi venujem samostatnú pozornosť :) Okrem toho sledujem aj rôzne meme, len sa neviem rozhodnúť, ktoré je najlepšie (napíšte mi pokojne ktorému by som sa mala venovať). Mňa zatiaľ najviac zaujalo Waiting on Wednesday a Hitparáda kníh. Dobre vyzerá aj Top týždňa :) Naozaj neviem a bola by som rada, keby ste mi v komentároch poradili, čo by vás najviac bavilo. Okrem toho sa môžte tešiť aj na množstvo recenzií či wishlisty.

Budem rada ak mi v komentároch poradíte, ktoré meme vás najvaic zaujalo a ktoré preferujete vy :)  

4 komentáre:

  1. To tvoje Len tak pomimo vyzerá dobre :). No waiting on Wednesday je fajn.. alebo ak nerobíš meme - Top týždňa, tak to by som ti odporúčala :). S tou Mesačnou chvastačkou určite začni a taktiež by si mohla robiť Mesačné naj :). Ja som nedávno rozbehla jeden projekt, takže ak sa nudíš kľudne sa zapoj :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, na to sa aj ja najviac teším :) Áno ten projekt som videla a presne nad ním aj rozmýšľam :)

      Odstrániť
  2. Ja mám rada tematické články a meme zase nie :D Snažila som sa do nich zapájať, ale po dvoch článkoch ma vždy prestali baviť. A ani ich už veľmi nečítam :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám najradšej wishlisty, no nechám sa inšpirovať a nakoniec pridám dáky tematický článok :)

      Odstrániť