streda 23. októbra 2013

Liebster Award 3

Ahojte, zlatíčka :) Ako sa máte? Ako ide škola? U mňa je toho teraz veľa, nestíham nič, keby mal tak deň aspoň o dve hodiny viac. No chcem vám povedať, že si veľmi cením, že ste ma nominovali do tohto tagu :) Už som dva urobila, pretože ma nominovali Nikol a Zuzka, no keďže nechcem odfláknuť ani nomináciu od Nancy, urobím ešte jeden,a le už naozaj podsledný. Pokiaľ vás moje otázky zaujmú, odpovede píšte do komentárov :) Have a nice day.


Pravidlá:
  • Povedzte o sebe 10 vecí.
  • Odpovedzte na 10 otázok blogerky, ktorá vas nominovala.
  • Vymyslite 10 otázok pre tých, ktorých budete nominovať.
  • Nominujte blogeorv, ktorí majú menej ako 200 pravidelných sledovateľov.
  • Informujte blogerov o tom, že ste ich nominovali. 
10 vecí o mne:
  1. Niekedy mám chuť pdopáliť naše gymnázium :)
  2. Tento rok sa zúčastňujem dejepisnej olympiády.
  3. Neznášam biológiu, vážne, nikdy s ňou nechcem mať nič spoločné.
  4. V poslednej dobe som strašne zlenivela.
  5. Mrzí ma, že nemám toľko času na blog.
  6. Hrozne rada pozerám najrôznejšie seriály ako Beverly Hills 902 10, Gossip girl, Fosters, Awkward, je ich mnoho.
  7. Rada si sťahujem filmy, aj keď nemám čas si ich pozrieť :D
  8. Som strašne pyšná na svojho chlapca, je úžasný :)
  9. Dala by som hádam čokoľvek za poriadny 12 hodinový spánok.
  10. Zajtra mám nultú, asi ma porazí.
Odpovede na otázky od Nancy:
  1. Ako dlho bloguješ? Končím zhruba 4.mesiac :)
  2. Premýšľala si niekedy o tom, že blog zrušíš? Neviem, niekedy mám také chvílky, že vôbec nestíham, no zrušiť by som ho nedokázala.
  3. Kto je tvoj vzor v knižnej blogosfére? Asi Judit. Neviem, mám veľa obľúbených blogov :)
  4. Navštívila si niekedy knižný zraz? Ak áno, tak kde? Páčilo sa ti tam? Ešte nie, no chcela by som.
  5. Čítaš v čestine alebo aj v iných jazykoch? Tak mám najradšej slovenčinu, no veľa čítam aj v češtine, no v Aj nie, nie som v nej až taká dobrá :)
  6. Máš nejaké ciele, ktoré chceš so svojim blogom dosiahnuť? Hrozne by som chcela, aby mal blog čo najvaic sledovatelov, ktorým by sa páčil :)
  7. Čo hovoríš na filmové podoby kníh? Je nejaká, ktorá by ťa oslovila viac než ostatné? Mnohé sa mi páčia, ale neviem, asi naj je Hostiteľ a možno Hunger games.
  8. Akú knihu by si so sebou vzala na neobývaný ostrov? Asi Upírsku akadémiu alebo Krásnu katastrofu.
  9. Čo považuješ na hrdinoch za najviac príťažlivé? Neviem, veľa spraví opis postavy, podľa toho si ich predstavujem. Ale asi najviac správanie :)
  10. Koľko stránok denne prečítaš? Na túto otázku neviem odpoveď, nikdy nečítam nič rovnako, dokonca ani podobne :)
Moje otázky pre vás:
  1. Chcel/a by si založiť ešte nejaký blog alebo ti jeden úplne stačí?
  2. Sleduješ aj iné blogy, ktoré nie sú len o knihách?
  3. Skúsil si niekedy napísať knihu? Ak áno, o čom bola?
  4. Máš na svojom blogu aj rôzne meme či iné tagy? Alebo preferuješ písanie recenzií a článkov?
  5. Akým iným záľubám sa venuješ okrem písania blogu?
  6. Máš v blogosfére nejakú spriaznenú dušu?
  7. Ktorý blog ťa zaujal najviac a prečo?
  8. Na akú knihu sa momentálne chystáš?
  9. Podarilo sa ti vyhrať už v nejakej súťaži? Ak áno, v akej?
  10. Zúčastníš sa moje súťaže, ktorú chystám za pár dníčkov?
Dúfam, že sa vám opäť môj tag páčil a chcem vás upozorniť, aby ste sledovali môj blog poriadne, pretože sa na ňom čochvíľa objaví súťaž :) A výhra je poriadne veľká :)

2 komentáre:

  1. Tiež som s biolou rovnako :) To by som aj ja chcela 12 hodín spať, môj sen :D
    Neviem prečo, ale chce sa mi odpovedať na tvoje otázky. Zaujali ma, dúfam, že nevadí ak sem :)

    1. No, ja mám dve a tie mi úplne stačia. Naštastie na obidvoch mám nejaké spoluadminky, tak to spolu nejako zvládame. Keby, že som sama, tak by som asi jeden musela zrušiť.
    2. Druhú stránku mám o celebritách a tam mám aj Affs, ktoré dosť často obieham, lebo ich stránky ma veľmi bavia :)
    3. Píšem príbehy väčšinou fanatasy, ale jeden je bez a myslím si, že s tým by som dokázala najviac urobiť, preto by som v budúcnosti chcela urobiť knihu. Možno poznáš môj príbeh Prenasledovaný. Bol by ten, len trošku zmenení :)
    4. Pravdaže mám. Najradšej píšem recenzie, ale ak nie je čas, tak dám aspoň nejaké to meme alebo tag :) Občas sú fakt zaujímavé :)
    5. Už nejakých osem rokov sa venujem tancovaniu a pravdaže čítanie :)
    6. Nie, nemám. Ale kto vie, možno raz nájdem. :)
    7. Tak toho je veľa, medzi ne patrí inak aj tvoja. Väčšinou si stránky obľúbim kvôli článkom.
    8. Som roztrištená od Tahereh Mafi. Už nejaké dva týždne to mám na polici, vypožičané z knižnice. Veľmi by som ju chcela prečítať, ale nejakú 4 knihy mám rozčítané, nechcem mať aj piatu :D Dúfam, že cez prázdniny sa už k tomu dostanem :)
    9. Len raz a to nedávno. Bola to súťaž, kde sme si mali predstaviť nejaké tie situácie z kníh (napr. čo urobíš, ak sa tvoj frajer premení na upíra) a napísať, čo by sme robili. Bolo to zaujímavé. Som rada, že som vyhrala. Knihu som však ešte stále nečítala :D Momentálne koluje niekde medzi mojími kamarátkami. Každéj sa to veľmi páči :)
    10. Jasné. Už sa veľmi teším. Chodím sem každý deň, aby som to nezmeškala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujem krásne, že si mi odpovedala, veľmi si to cením :) Jasné už idem vyhlásiť súťaž tak dúfam, že sa cena bude páčiť :) Uvidíme. A ja si tvoje stránky obe pozerám :)

    OdpovedaťOdstrániť