pondelok 29. júna 2015

Mesačná chvastačka za jún

Aj keď som mala v pláne toto meme robiť pravidelne, zrovna moc mi to nevydalo, no aspoň za prázdniny by som sa k nemu chcela vrátiť :)


Mesačnú chvastačku usporadúva Judit.

Tých kúskov nie je moc, čo je hlavne preto, že už od januára sa stále držím svojho predsavzatia nekupovať si knihy. Toto rozhodnutie som učinila najmä potom, čo som zistila, že za tie peniaze pôjdem radšej na dovolenku a nechcem nič hovoriť, knihy zbožňujem, ale je pravda, že oveľa viac teraz ušetrím. Ale späť k chvastačke. Dá sa povedať, že všetky tieto knihy majú spoločný žáner, čo som si vôbec zo začiatku neuvedomila. Päťdesiat odtieňov som už čítala, no chcela som sa k ním vrátiť znovu, recenziu už nájdete na blogu. Tak isto som prečítala už aj Hľadanie dokonalej lásky, ktorá sa mi fakt páčila a recenziu už tiež nájdete na blogu. Riadne nespokojná som bola s knihou Temná Raven, recenziu môžte čakať niekedy v stredu alebo v štvrtok. S Rozkošným zvrhlíkom akurát finišujem a je to príjemná oddychovka, ktorá sa však na Božského bastarda nechytá úplne a niečo mi tam vadilo. Hotel v Paríži: Izba číslo 2 mi prišla len v piatok a ešte som sa k nej nedostala, ale jednotka sa mi páčila, takže som zvedavá.

Okrem toho momentálne silno uvažujem nad narodeninami svojho priateľa, potom tak nejako nad svojimi, keď ma zrazu napadne, že aj blog bude mať už 2 roky. Takže sa určite môžete tešiť na poriadnu súťaž. Navyše mám pár nápadov na nejaké nové články, keďže je blog plný recenzií, čo je teda hlavne moja chyba, keďže som cez školský rok nemala náladu nič vymýšľať. Tak isto sa chcem vrátiť aj k rubrike Seriály, keďže ich teraz vo veľkom pozerám. 

Momentálne som hrozne rada, že už konečne skončila škola, teším sa, bude veľa príspevkov, no už teraz viem, že to od septembra bude zase bieda. Čaká ma maturitný ročník a som zvedavá ako to zvládnem, už tento rok toho bolo naozaj veľa. S blogom sa však rozlúčiť určite nechcem, pár krát ma to už napadlo, ale zase baví ma to, najmä keď vidím, že vás niečo zaujme. Preto sa pokúsim vás hlavne teraz zasypať mojimi nápadmi :)

A čo chystáte vy ? Aký ste mali rok ? :)

2 komentáre:

  1. Krásné knihy a je celkem vtipný, jak se ti skvěle sešly v žánru. Padesát odstínů jsem taky četla několikrát a vždy když je nálada, tak se k tomu ráda vracím. Zvrhlík se mi taky líbil o něco méně než Bastard. Jsem zvědavá na všechny tvoje nápady a články. Už teĎ se těším :)

    OdpovedaťOdstrániť