utorok 5. novembra 2013

Recenzia v SKRATKE: Upírska akadémia

AUTOR: Richelle Mead
NÁZOV: Upírska akadémia
VYDAVTEĽSTVO: Slovart

O ČOM JE: Má vôbec zmysel písať to sem? :D Veď hádam už aj trojročné detičky vedia, že je to skvelá kniha.
PREČO BY STE SI KNIHU MALI PREČÍTAŤ: Lebo je to jedna z najlepších kníh, aké boli doteraz vidané. Vážne, je to strašne skvelá kniha a aj som toho názoru, že by ju normálne mali zaradiť medzi povinné čítanie k Tajovskému.
PREČO SI KNIHU NEMUSÍTE PREČÍTAŤ: Musíte. A hotovo.

HLAVNÉ POSTAVY: Tak určite stojí za povšimnutie taká Rose alebo Lissa, úprimne mám rada aj Adriana aj Dimitriho. Skvelé charaktery, je vidno, že autorka má úžasný talent. Myslím, že si ich všetkých zamilujete a hlavne sa nemusíte báť, že sa jedná o nejakých tupcov.
VEDĽAJŠIE POSTAVY: Je ich tu naozaj dosť, no je pravda, že dej príjemne obohatili a spestrili, nie, že by ich tam bolo vždy treba, ale boli skvelí. Proste je tu všetko skvelé.

LÁSKA: Nehnevajte sa, no nechcem nič prezradiť. Vážne. To si musíte takéto veci proste prečítať.
HUMOR (ZÁBAVA): Asi najradšej mám hlášky Rose, tá sa mi mimoriadne pozdáva :) No určite sa tam nájde aj vaic vtipnejších pasáží či hlášok, ktoré si poriadne užijete :)
AKCIA: Nóóóóó. Ale jasné :D
STRACH: Nie som si istá, či by som sa počas čítania bála, asi skôr nie. Možno trošku na konci.
NUDA: Nie, kniha sa čítala skvelo, myslím, že som tam nejaké nudné pasáže nenašla (nie, že by som ich vyhľadávala).

ZÁVER KNIHY: Dá sa povedať, že taký otvorenejší, ale celkovo asi pekný :)
POKRAČOVANIE: Áno, pochopiteľne :) Len na Slovensku to ide strašne pomaly, ešte sa len chystá tretí diel, čo je bieda :(
FILMOVÉ SPRACOVANIE: Áno, strašne sa teším :)

MOJE HODNOTENIE: Kniha je skvelá, ale to určite nemusím nikomu hovoriť, tí, čo ste ešte s touto knihou nemali dočinenia by ste to mali čo najskôr zmeniť. Najskôr som bola trochu mimo z tejto knihy, lebo tam bolo kopu vcí, ktoré boli úplne iné ako v iných upírskych sériach, ale možno práve preto je táto kniha taká výnimočná. Lebo je iná ako tie ostatné.
HODNOTENIA INÝCH BLOGEROV: Pozitívne, málokedy sa stretnem s nejakou kritikou :)
HODNOTENIA V LAJKOCH: 11 lajkov z 10 aj keď maximum je 5 :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára