streda 3. júla 2013

Pár slov na začiatok :)

Nebojte sa nejdem vás tu unudiť k smrti zbytočnými rečami. Chcem vám len povedať, že čo sa týka blogovania som úplný nováčik. Preto, ak budete mať nejaké pripomienky alebo možno aj rady, kľudne mi napíšte na moj mail veronikadedikova@gmail.com. Budem sa snažiť aby ste môj blog navštevovali radi. Zo začiatku pridám nejakú tú recenziu a možno potom aj niečo z vlastnej tvorby. Čo sa týka čítania zaujíma ma mnoho. Mojim najobľúbenejším žánrom je young adult literatúra no nepohrdnem ani obyčajnou romantikou či Shakespearom. Verím (dúfam), že si každý z vás nájde na mojom blogu niečo, čo ho sem prinúti nazrieť aspoň raz za týždeň.

1 komentár:

  1. Chcem odporučiť Dr ade ako najlepšie kúzlo koliesko z Afriky, on je dobrý a guanín muž, ktorý mi pomohol, som narazil na jeho svedectvo on-line a ako pomôcť ľuďom priviesť späť svojho milenca, na prvý strach, ale som si želal, aby sa pokúsila na moje najväčšie prekvapenie urobil dobrú prácu a moja láska je späť ku mne, žijúci spolu ako jeden. to všetko bolo kvôli Dr ade, môžete ho kontaktovať dnes a dostať svoj problém vyriešený. Volajte/WhatsApp + 27740386124 alebo ho e-mailom na adrese: aoba5019@gmail.com.  

    OdpovedaťOdstrániť